Jak si správně naplánovat den, abych byl produktivnější?
Mám takový problém s tím, jak si rozvrhnout svůj pracovní den. Většinou začnu ráno s dobrým umyslem, ale pak se mi stane, že se ztratím v malých úkolech a v podstatě celý den jen přeskakuju z jedný věci na druhou. Chci být víc produktivní a dosáhnout svých cílů, ale jak na to? Jak si správně naplánovat den tak, abych využil každou minutu a opravdu udělal pokrok? Mám zkusit napsat si seznam úkolů a následně je prioritizovat? Jak dlouhé by měly být jednotlivé úseky práce a přestávky? A co třeba čas na relaxaci – je důležitý ho brát v potaz? Myslíte, že pomůže mít nějaký rituál na začátek dne nebo naopak večerní příprava na ten další den? Chtěl bych znát vaše tipy a triky, co vám funguje, protože cítím, že bych to potřeboval nějak zlepšit. Díky moc!
