Co je to NPS a jak mi pomůže s brandingem?
Zdravím všechny, chtěl bych se zeptat, co vlastně znamená zkratka NPS a jaký má význam pro můj brand. Vím, že je to něco jako Net Promoter Score, ale moc tomu nerozumím. Jak to může ovlivnit vnímání mé značky? Mám pocit, že dneska je důležité mít dobrý branding, ale jak s tímhle nástrojem vůbec začít? Zajímalo by mě, jestli je to spíš nějaká metoda pro měření spokojenosti zákazníků nebo jestli se dá použít i na něco jiného. Jak konkrétně by mi NPS mohlo pomoct zlepšit obchodní výsledky a přilákat více zákazníků? Myslím, že hodnocení spokojenosti je důležité, ale jak s tím pracovat? Zaznamenal jsem, že spousta firem používá nějaké dotazníky na zpětnou vazbu a právě tohle NPS sleduje. Je to složité na zavedení, nebo se do toho dá pustit i bez velkého marketingového týmu? A co když mám jen malou firmu, má to pro mě vůbec smysl? Děkuju všem za rady!
