Succeed.cz/Fórum/Jaké procesy v administrativě se dají automatizovat?

Jaké procesy v administrativě se dají automatizovat?

Zajímalo by mě, co všechno se vlastně dá automatizovat v administrativě. Přemýšlím o tom, jak ušetřit čas a zjednodušit si práci, ale nevím, kde začít. Je toho spousta – od správy e-mailů, přes fakturaci až po plánování schůzek. Jaké konkrétní úkoly by se daly vzít na paškál a převést do automatizovaného procesu? Myslím, že by to mohlo zahrnovat i nějaké softwarové nástroje nebo aplikace, co by mi pomohly s organizací. Není mi jasné, jestli automatizace znamená pouze nahrazení lidské práce, nebo jestli jde také o zefektivnění stávajících postupů. A co třeba synchronizace kalendářů nebo automatizované odpovědi na e-maily? Jak se to dá nastavit? Máte nějaké tipy nebo zkušenosti, co vám fungovalo? Jsem v tomhle nováček a rád bych věděl víc o možnostech, které moderní technologie nabízejí. Vím, že existuje spousta nástrojů jako CRM systémy nebo programy pro správu projektů, ale jak je efektivně využít? Jaké procesy se vyplatí automatizovat jako první a na co si dát pozor? Díky moc za jakoukoli pomoc!

162 slov
1.6 minut čtení
28. 8. 2023
Soňa Hlávková
Soňa Hlávková

V administrativě se dá automatizovat spousta věcí, fakt, že to může dost ulehčit práci. Například správa e-mailů může být super zjednodušená pomocí automatických odpovědí nebo filtrů, co ti třídí poštu. Fakturaci můžeš řešit přes software, co generuje a posílá faktury automaticky, což šetří čas a snižuje chyby.

Plánování schůzek je další věc. Existují nástroje, co synchronizují kalendáře a umožní lidem se dohodnout na termínech bez zdlouhavé komunikace. Pak jsou tu různé CRM systémy, co ti pomůžou s řízením zákazníků a sledováním komunikace.