Jak sbírat zpětnou vazbu od zákazníků pomocí dat?
Zajímalo by mě, jak vlastně efektivně sbírat zpětnou vazbu od našich zákazníků s využitím různých datových nástrojů. Mám pocit, že dneska je těch možností opravdu spousta, ale jak na to jít? Je dobré třeba používat online dotazníky nebo se spolehnout na sociální sítě? Jaké platformy jsou nejlepší pro analýzu této zpětné vazby? Je lepší se soustředit na kvantitativní data, nebo je důležitější kvalita zpětné vazby? Rozhodně bych se rád dozvěděl, jakým způsobem můžeme efektivně vyhodnocovat názory našich zákazníků a přetavit je v nějaká konkrétní zlepšení v našich produktech nebo službách. Máte někdo zkušenosti s tím, jak třeba interpretovat data z Google Analytics nebo CRM systémů? Vypadá to, že dneska je strašně důležité mít nejen dobrý produkt, ale i dobré spojení se zákazníky a chápat jejich potřeby. Jaké metody byste doporučili pro sledování spokojenosti a jak se dá tyto informace dále využít pro strategické rozhodování v podnikání? Předem díky za všechny rady a tipy!
