Succeed.cz/Fórum/Existují nějaké bezplatné nástroje pro analýzu investic?

Existují nějaké bezplatné nástroje pro analýzu investic?

Když se člověk rozhodne investovat, ať už na akciovém trhu nebo v oblasti kryptoměn, vždycky chce mít jistotu, že jeho rozhodnutí jsou podložena solidními daty a analýzami. Já osobně jsem docela nováček v tomto oboru a snažím se najít spolehlivé nástroje, které by mi pomohly lépe porozumět trhu a mým investicím. Zatím jsem narazil pouze na pár placených možností, ale chtěl bych se zeptat, zda někdo z vás ví o nějakých bezplatných nástrojích, které by mohly být užitečné pro analýzu investic. Myslím tím něco, co by mi pomohlo sledovat trend akcií, porovnat různé investice nebo třeba analyzovat historické údaje. Případně, pokud máte nějaké tipy na webové stránky nebo aplikace, které nabízejí dobré funkce zdarma, budu moc rád za vaše zkušenosti. Jaké nástroje používáte vy a jak vám pomáhají ve vašem investičním rozhodování? Děkuji za jakoukoli radu!

136 slov
1.4 minut čtení
29. 7. 2024
Vojtěch Jirka
Vojtěch Jirka

Jasně, bez problémů. Existuje pár fajn bezplatných nástrojů na analýzu investic. Například Yahoo Finance je super pro sledování akcií a má dobré grafy a historická data. Pak je tady TradingView, to má skvělou komunitu a dost nástrojů pro technickou analýzu, i v zdarma verzi. Pokud se zajímáš o kryptoměny, CoinMarketCap ti dá přehled o cenách a trendech. A pro porovnání investic můžeš zkusit Morningstar, mají nějaké základní funkce zdarma. Určitě se mrkni i na Google Finance, jednoduché, ale přehledné. Doufám, že ti to pomůže v rozhodování!

86 slov
0.9 minut čtení
11. 2. 2023
Pavla Lacinová
Pavla Lacinová