Jak poznám, že moje pracovní návyky jsou neproduktivní?
Když se zamyslím nad tím, jak trávím svůj čas v práci a co vlastně dělám, začínám mít pocit, že by to mohlo být lepší. Ale jak poznat, že moje pracovní návyky jsou skutečně neproduktivní? Mám občas pocit, že jenom plýtvám hodinami na úkoly, které se zdají být nekonečné. Odkdy se stalo normální strávit celé odpoledne na e-mailech, místo abych se soustředil na důležité projekty? Jak mohu zjistit, zda moje rutina nevedla k tomu, že jsem méně efektivní? Zajímalo by mě, jestli existují nějaké konkrétní signály nebo indikátory, které by mi mohly pomoci rozpoznat, kdy už je moje práce víc o přítomnosti než o výsledcích. Například, co když se cítím unavený a vyčerpaný, ale přitom jsem toho moc neudělal? Je to známka toho, že bych měl změnit svůj přístup k práci? A co multitasking – je opravdu tak skvělý, jak se říká, nebo mě spíš brzdí? Když už mluvím o času, jak mám vlastně lépe plánovat svůj den, abych se vyhnul těmto neproduktivním návykům? Děkuji všem za názory a tipy – cítím, že bych mohl něco udělat pro zlepšení své produktivity a užitečnosti.
