Succeed.cz/Fórum/Jak se zbavit stresu před důležitým jednáním?

Jak se zbavit stresu před důležitým jednáním?

Nedávno jsem měl(a) před sebou opravdu důležité jednání, které mělo rozhodnout o budoucnosti mého projektu. Víte, jak to je, když máte pocit, že vše závisí na jednom setkání? Srdce mi bušilo jako o závod a nervozita byla téměř hmatatelná. Zkoušel(a) jsem různé techniky, ale stejně jsem se cítil(a) pod tlakem. Proto bych rád(a) věděl(a), jak se vyrovnat se stresem před takovými situacemi. Co děláte vy, když víte, že vás čeká něco zásadního? Pomáhají vám třeba dechová cvičení nebo meditační techniky? Jaké jsou vaše osvědčené tipy na uklidnění mysli a soustředění se na to, co je opravdu důležité? Vím, že stres může být někdy motivující, ale já mám pocit, že mě spíš svazuje. Rád(a) bych slyšel(a) vaše zkušenosti a rady, protože nechci neúspěch zavinit právě stresem. Děkuji za jakoukoli pomoc.

129 slov
1.3 minut čtení
5. 11. 2024
Bedřich Jirásek
Bedřich Jirásek

Před důležitým jednáním mám taky nervy. Zkoušel jsem různé věci, co mi pomohly se uklidnit. Jednoduchý tip je si na chvíli sednout, zavřít oči a párkrát se zhluboka nadechnout. Klidně si dej pět minut jen pro sebe. Mám rád i meditaci, i když ne vždycky to jde. Pomáhá mi vizualizace – představ si, jak to jednání probíhá a jak všechno dobře dopadne. Taky si připravím, co chci říct, abych nebyl zmatený. Někdy je dobré udělat si krátkou procházku, vyčistit hlavu. Zkusit ji vyprázdnit od negativních myšlenek. A hlavně si říkat, že i když je to důležitý moment, není to konec světa. To mi dává klid. Tak hodně štěstí!

108 slov
1.1 minut čtení
11. 12. 2024
Filip Vávra
Filip Vávra