Succeed.cz/Fórum/Jaké jsou hlavní trendy v digitálním marketingu, které bych měl sledovat?

Jaké jsou hlavní trendy v digitálním marketingu, které bych měl sledovat?

V posledních letech se digitální marketing rapidně vyvíjí a mění, a tak by mě zajímalo, jaké trendy jsou teď aktuální a co by mi mohlo pomoci v podnikání. Slyšel jsem něco o umělé inteligenci a personalizaci, ale nevím, jak moc jsou tyto věci důležité. Jsou tu také nové platformy, jako TikTok nebo Clubhouse, které prý získávají na popularitě a je otázka, jestli se na ně zaměřit. Jaké další technologie, jako třeba automatizace marketingu nebo analýza dat, bych měl mít na radaru? A co influencer marketing, je to stále efektivní způsob propagace, nebo už to trochu opadlo? Jaké strategie fungují nejlépe pro malé podniky nebo startupy? Je lepší investovat do placené reklamy na sociálních sítích nebo se spíše soustředit na organický růst? Zkrátka, co byste doporučili sledovat a co považujete za klíčové pro úspěch v digitálním marketingu v dnešní době?

139 slov
1.4 minut čtení
13. 1. 2025
Helena Píchová
Helena Píchová

Takže, co se týče trendů v digitálním marketingu, tak určitě sleduj AI a automatizaci. To ti může hodně ušetřit čas a zlepšit cílení reklamy. Personalizace je taky klíčová, lidi mají rádi, když se jim věnuješ. TikTok a Clubhouse jsou novinky, ale záleží na tvém publiku. Mladší generace teď frčí na TikToku, takže jestli cílíš na mladé, proč ne? Influencer marketing stále funguje, ale už to není jako dřív. Je dobrý najít menší influencery, ti mají často víc zapálené sledující. Pokud jsi malý podnik nebo startup, doporučil bych kombinaci organického růstu a placených kampaní. Bez placené reklamy to může být pomalé, ale organika je důležitá pro dlouhodobější vztah se zákazníky. Analýza dat ti pomůže pochopit, co funguje a co ne. V podstatě, kombinuj různé strategie a testuj, co zabírá.

128 slov
1.3 minut čtení
12. 5. 2023
Jarmila Hlaváčová
Jarmila Hlaváčová

Hele, co se týče digitálního marketingu, tak teď je hodně v kurzu umělá inteligence. Automatizace marketingu, to je super věc, co ti ušetří čas a hlavně zefektivní kampaně. Personalizace je taky důležitá, lidi mají rádi, když se cítí jako by jim někdo naslouchal. TikTok a Clubhouse? No, TikTok jede jak blázen, pokud si umíš najít svou cílovku a dát tomu nějaký šmrnc, tak proč ne. Clubhouse už tak žhavý není, ale můžeš to zkusit jako další kanál. Influencer marketing ještě není mrtvý, ale chce to vybírat pečlivě, aby ti to fakt přineslo výsledky. Malé firmy by měly balancovat mezi placenou reklamou a organickým reach - ideálně mix obojího a testovat, co funguje. Sledovat trendy a pořád se učit, to je klíč. Takže hodně experimentuj a sleduj reakce zákazníků.

128 slov
1.3 minut čtení
27. 9. 2024
Adam Pernica
Adam Pernica
Podobné otázky