Succeed.cz/Fórum/Kde najdu modely pro své módní focení?

Kde najdu modely pro své módní focení?

Zdravím všechny, chtěl bych se zeptat, kde vlastně hledat modely pro své módní focení. Jsem začínající fotograf a chci si vytvořit portfolio, ale nevím, jak sehnat lidi, kteří by mi v tom pomohli. Zkoušel jsem nějaké fotobanky a sociální sítě, ale přijde mi, že to je všechno tak chaotické. Myslíte, že je lepší oslovit modelky přímo přes Instagram, nebo spíš zkusit nějaké castingové agentury? Jaké máte zkušenosti s hledáním modelek? Je lepší hledat mezi profesionály nebo raději začátečníky, kteří chtějí nabrat zkušenosti? A co třeba místní modelingové školy, mají cenu? Také jsem uvažoval o spolupráci s lidmi v oblasti módy, třeba stylisty nebo návrháři – myslíte, že by mohli mít kontakty na modely? Jak to máte vy? Jakým způsobem jste našli ty správné tváře pro své projekty? Děkuji za jakékoli tipy a rady!

133 slov
1.3 minut čtení
3. 9. 2022
Dana Hlaváčová
Dana Hlaváčová

Modely se dají sehnat různě. Můžeš zkusit Instagram, hodně lidí tam hledá příležitosti, ale chce to oslovovat víc modelů. Castingové agentury jsou taky fajn, ale počítej s tím, že většinou mají profesionálněji naladěné modelky a může to být dražší. Pokud jsi na začátku, zkus oslovit začínající modelky, co chtějí nabrat zkušenosti – je to win-win situace. Místní modelingové školy můžou být dobrý zdroj, obvykle mají studentky, co se chtějí ukázat. Spolupráce se stylisty nebo návrháři může přinést kontakty na modely, takže klidně zkus i to. Je dobrý mít jasnou představu o tom, co chceš fotit, a pak se podle toho orientovat. Hodně štěstí!

103 slov
1 minut čtení
10. 12. 2023
Ivana Staňková
Ivana Staňková