Succeed.cz/Fórum/Co dělat, když moje firma nefunguje, i když jsem se snažil?

Co dělat, když moje firma nefunguje, i když jsem se snažil?

Jsem v situaci, kdy jsem opravdu dal do své firmy všechno, co jsem mohl. Investoval jsem čas, peníze a energii do marketingu, zlepšování služeb a vytváření kvalitního produktu. Přijímal jsem rady od odborníků, sledoval trendy v oboru a snažil jsem se být na špici s inovacemi. Ale přesto se mi zdá, že to prostě nefunguje. Zákazníků je málo, tržby nejsou takové, jak bych si přál, a já mám pocit, že se točíme v kruhu. Mám pocit, že dělám všechno správně, ale výsledky jsou slabé. Mám přemýšlet o zavření firmy nebo existují nějaké další možnosti? Jak poznat, jestli je třeba změnit strategii nebo je problém někde jinde? Co byste mi poradili? Je lepší hledat nové cesty a zkoušet to dál nebo se smířit s tím, že to nevyšlo? Jaké kroky byste doporučili podniknout, když máte pocit, že už jste vyčerpali všechny možnosti? Dává smysl zkusit třeba spolupráci s někým jiným nebo se zaměřit na jinou cílovou skupinu? Jak přežít v této těžké době a co dělat dál?

166 slov
1.7 minut čtení
3. 5. 2024
Romana Bártová
Romana Bártová

Fakt, tohle je těžká situace. Když už jsi do toho dal tolik úsilí a výsledky nic moc, je to frustrující. Tady pár myšlenek, co bys mohl zkusit. Zkus se na to podívat zvenčí - třeba si najdi někoho, kdo by ti mohl udělat nezávislý pohled na věc. Někdy ti někdo jiný ukáže, co jsi přehlédl.

Možná je dobrý zhodnotit, jestli je tvůj produkt skutečně ten pravý pro trh. Můžeš zkusit udělat nějaký průzkum mezi zákazníky nebo i bývalými zákazníky, proč se k tobě nevracejí. Změna cílové skupiny může být taky rozumná volba, pokud zjistíš, že tvoje současná skupina není úplně ideální.