Co dělat, když moje firma nefunguje, i když jsem se snažil?
Jsem v situaci, kdy jsem opravdu dal do své firmy všechno, co jsem mohl. Investoval jsem čas, peníze a energii do marketingu, zlepšování služeb a vytváření kvalitního produktu. Přijímal jsem rady od odborníků, sledoval trendy v oboru a snažil jsem se být na špici s inovacemi. Ale přesto se mi zdá, že to prostě nefunguje. Zákazníků je málo, tržby nejsou takové, jak bych si přál, a já mám pocit, že se točíme v kruhu. Mám pocit, že dělám všechno správně, ale výsledky jsou slabé. Mám přemýšlet o zavření firmy nebo existují nějaké další možnosti? Jak poznat, jestli je třeba změnit strategii nebo je problém někde jinde? Co byste mi poradili? Je lepší hledat nové cesty a zkoušet to dál nebo se smířit s tím, že to nevyšlo? Jaké kroky byste doporučili podniknout, když máte pocit, že už jste vyčerpali všechny možnosti? Dává smysl zkusit třeba spolupráci s někým jiným nebo se zaměřit na jinou cílovou skupinu? Jak přežít v této těžké době a co dělat dál?
