Succeed.cz/Fórum/Jak můžou nové technologie zlepšit zákaznický servis?

Jak můžou nové technologie zlepšit zákaznický servis?

Zajímalo mě, jaké konkrétní nové technologie by mohly skutečně zlepšit zákaznický servis v různých oblastech podnikání. V dnešní době slyšíme hodně o umělé inteligenci, chatbotech a automatizaci, ale jak přesně tyto technologie ovlivňují běžné interakce se zákazníky? Myslím, že je důležité se zamyslet nad tím, jak by mohla například AI pomoci rychleji vyřešit problémy nebo odpovědět na dotazy zákazníků, aniž by museli čekat na pomoc od člověka. Co si myslíte o využití chatovacích aplikací pro zajištění okamžité podpory? Jaké další technologie by mohly přispět k lepší zákaznické zkušenosti? Mohou třeba mobilní aplikace hrát roli v tom, aby byl proces objednávky a doručení jednodušší a pohodlnější? A co takhle analýza dat? Může nám její využití pomoci lépe pochopit potřeby a chování zákazníků, což by mohlo vést k personalizovanějšímu přístupu? Jaké máte zkušenosti s těmito technologiemi ve svých firmách? Je něco, co byste doporučili nebo co vám naopak nefungovalo? Zajímá mě pohled různých lidí na to, jak moderní technologie mohou transformovat zákaznický servis a jestli to všechno vede k vyšší spokojenosti zákazníků.

170 slov
1.7 minut čtení
17. 11. 2023
Robert Vyskočil
Robert Vyskočil

Jasně, technologie teď hrají velkou roli v zákaznickým servisu. Umělá inteligence a chatboti fakt můžou zrychlit odpovědi na dotazy. Když máš problém, nemusíš čekat na operátora, což je super. Chatovací aplikace jako WhatsApp nebo Messenger jsou skvělý pro rychlou komunikaci. Zákazníci chtějí rychlost a pohodlí.

Mobilní aplikace taky dělají divy - objednávání je mnohem jednodušší, vše máš pěkně na dosah ruky.

Analyza dat je další věc, co by mohla dost pomoct. Když víš, co zákazníci chtějí, můžeš personalizovat nabídky a služby, což zlepšuje jejich zkušenost.

Z vlastní zkušenosti musím říct, že tyhle věci fungují, ale nesmíš to přehánět s automatizací. Někdy je prostě lepší mít na druhé straně člověka. Takže balanc je důležitej.

113 slov
1.1 minut čtení
14. 4. 2024
Jitka Vaňková
Jitka Vaňková

Nový technologie fakt hodně mění zákaznickej servis. Třeba umělá inteligence je super, protože umí odpovídat na dotazy 24/7 a lidi tak nemusí čekat na telefonát nebo e-mail. Chatboti jsou skvělí pro rychlé řešení běžnejch problémů, takže se zákazníci cítí víc obsloužení. Mobilní aplikace taky hrajou velkou roli, usnadňujou objednávky a sledování zásilek, což zrychluje celej proces. Analýza dat je další velká věc, díky ní můžou firmy lépe chápat, co zákazníci chtěj a jak se chovaj. Dává to smysl, když víš, co máš nabídnout a kdy. Z vlastní zkušenosti, když jsme zavedli chatovací aplikaci, spokojenost zákazníků fakt vzrostla. Vždycky se ale najdou i věci, co nefungujou ideálně, tak to chce pořád testovat a zlepšovat. Takže jo, technologie můžou hodně pomoct, ale musí se v tom umět chodit.

126 slov
1.3 minut čtení
12. 4. 2024
Michaela Doleželová
Michaela Doleželová