Jaké období je nejlepší pro investice do PPC?
Mám takový dotaz ohledně investic do PPC kampaní. Zajímalo by mě, jestli existuje nějaké ideální období, kdy se vyplatí do PPC investovat víc než jindy? Například, dává smysl investovat více během svátků, jako je Vánoce nebo Black Friday? Mám pocit, že v těchto obdobích je konkurence mnohem vyšší a každý se snaží prodávat co nejvíc. Ale zároveň si říkám, že když to udělám správně, mohl bych mít velké úspěchy. Jak to vlastně funguje s těmi sezónními trendy? A co mimo hlavní svátky? Myslím tím třeba léto nebo jaro, kdy lidé mají jinou náladu a možná i jiné potřeby. Je lepší zaměřit se na konkrétní produkty podle ročního období? Nebo bych měl mít nějaké dlouhodobější kampaně, které poběží pořád, bez ohledu na roční období? Také mě zajímá, jakým způsobem můžu zjistit, kdy je pro mě to nejlepší období na investice do PPC? Existují nějaké nástroje nebo metriky, které mi pomůžou rozhodnout se, jestli teď investovat nebo raději vyčkat? Děkuju za jakékoli tipy a rady od vás, kteří máte s PPC zkušenosti! Vím, že každé podnikání je jiné, ale zajímá mě celkový pohled na tohle téma.
