Nejlepší nástroje na sledování webového provozu?
Webový provoz je pro každého, kdo podniká online, naprosto klíčovým faktorem úspěchu. Bez správného sledování dat se totiž nedá příliš efektivně optimalizovat marketingová strategie nebo zjistit, co na webu funguje a co ne. Čím dál víc lidí se zajímá o to, jaké nástroje a aplikace jsou nejlepší na monitorování návštěvnosti a chování uživatelů. Jaké máte zkušenosti s různými analytickými nástroji? Používáte Google Analytics, nebo dáváte přednost něčemu jinému? Jaké metriky sledujete nejvíc a proč? Například mě zajímá, jak si stojí nástroje jako Hotjar nebo SEMrush v porovnání s klasickým Googlem. Všichni víme, že existuje spousta možností, ale které z nich vám pomohly nejvíc ve vašem podnikání? A co třeba sledování konverzních poměrů nebo zdrojů návštěvnosti? Je lepší se soustředit na organickou návštěvnost, nebo raději investovat do placené reklamy a jejího sledování? Rád bych slyšel vaše názory a tipy na to, co byste doporučili nováčkům i ostříleným podnikatelům. Jaké nástroje považujete za nepostradatelné pro analýzu webového provozu?
