Succeed.cz/Fórum/Jak najít správný marketingový kanál pro moji malou firmu?

Jak najít správný marketingový kanál pro moji malou firmu?

Mám malou firmu a chci se posunout dál, ale nějak se mi nedaří najít ten pravý marketingový kanál, který by mi pomohl oslovit moje zákazníky. Zkoušel jsem už různé věci – Facebook, Instagram, dokonce i Google reklamu, ale zatím to nepřineslo výsledky, které bych si představoval. Chtěl bych se zeptat, jak vlastně zjistit, který kanál je pro mě ten nejlepší? Jakým způsobem bych mohl zjistit, kde se pohybuje moje cílová skupina? Mám strach, abych neinvestoval čas a peníze do kanálů, které mi nic nepřinesou. Je lepší se zaměřit na sociální sítě nebo raději zkusit emailový marketing? Vím, že každá firma je jiná, ale přece jen bych rád slyšel nějaké tipy nebo rady, jak na to jít. Třeba co fungovalo u vás nebo co vám pomohlo najít ten správný směr? Jak důležité je sledovat trendy a jak moc bych měl přizpůsobit svoji strategii aktuálnímu dění na trhu? A co třeba influencer marketing – má to smysl pro malé firmy? Rád bych se dozvěděl víc o tom, jak si vybrat ten správný marketingový kanál, abych konečně mohl začít růst a dostat se k lidem, kteří by mohli mít zájem o moje služby. Díky moc za všechny rady!

195 slov
2 minut čtení
1. 4. 2023
Libor Hlaváč

Zdravím, chápu, jak frustrující to může být, když nevíš, kde investovat. Zkus se zaměřit na to, kdo jsou tvoji zákazníci a kde se pohybují. Udělej si nějaký průzkum – třeba oslov pár stávajících klientů a zjisti, jaké sociální sítě používají nebo jaké weby navštěvují. Možná by stálo za to zkusit něco jako Facebook skupiny nebo LinkedIn, pokud máš B2B služby. Co se týče emailového marketingu, ten může fungovat skvěle, když máš kvalitní databázi kontaktů. Influencer marketing může být fajn, ale většinou to chce někoho menšího s relevantním publikem. Sledování trendů je důležité, ale nebuď na to úplně fixovaný – radši se soustřeď na to, co funguje pro tebe a tvou značku. Nezapomeň testovat různé kanály a měřit výsledky. Někdy je to o tom zkoušet a přizpůsobovat strategii podle toho, co vidíš! Držím palce!

133 slov
1.3 minut čtení
25. 3. 2024
Lucie Hamplová

Když hledáš ten správný marketingový kanál, je dobré začít s tím, kde se tvoji zákazníci pohybují. Zkus udělat pár dotazníků nebo anket na sociálních sítích, abys zjistil, co mají rádi a kde tráví čas. Sociální sítě jako Facebook a Instagram můžou být super, ale pokud ti to zatím nepřineslo výsledky, možná zkusit něco jiného. Emailový marketing je fajn, pokud už máš nějaké kontakty – zkus posílat newslettery nebo speciální nabídky. Sleduj trendy v oboru a nenech se odradit, když jedna strategie nevyjde hned. Influencer marketing může fungovat, ale je dobrý si vybrat ty správné influencery, kteří mají tvou cílovku. Klíčová je trpělivost a testování různých kanálů, abys zjistil, co konečně zabere.

111 slov
1.1 minut čtení
23. 8. 2023
Luboš Pecka
Succeed.cz/Články/Digitální marketing
Jak zvolit správné marketingové kanály pro růst vašeho podnikáníZjistěte, jak vybrat ideální kombinaci online a offline marketingových kanálů, které podpoří cíle vašeho podnikání a přivedou nové zákazníky.
1000 slov
10 minut čtení
30. 9. 2021
Karolína Malá
Přečíst článek
Podobné otázky