Succeed.cz/Fórum/Co dělat, když se mi nedaří získat sledující na sociálních sítích?

Co dělat, když se mi nedaří získat sledující na sociálních sítích?

V poslední době se snažím aktivně budovat svou přítomnost na sociálních sítích, protože vím, jak důležité jsou sledující pro úspěch v digitálním světě. Ale mám pocit, že ať dělám cokoliv, tak ti lidé prostě nepřicházejí. Zkoušel jsem různé strategie, jako je pravidelné přispívání, používání hashtagů, sdílení zajímavého obsahu a dokonce i spolupráci s jinými influencery. Když se podívám kolem sebe, vidím, jak ostatní lidé rychle získávají velké počty sledujících, zatímco já se stále trápím s malým počtem. Je to frustrující a začínám mít pocit, že dělám něco špatně. Chtěl bych vědět, jestli máte nějaké tipy nebo osvědčené metody, jak zvýšit počet sledujících? Co funguje vám? Měli byste doporučit nějaké platformy nebo nástroje na analýzu výkonu? Jaký je váš názor na placenou reklamu pro získání sledujících? Myslíte si, že je lepší investovat do reklamy nebo se spolehnout na organický růst? Jak zvládáte konkurenční prostředí a co vás motivuje pokračovat i přes nízkou návštěvnost? Jaké další faktory mohou ovlivnit přitažlivost profilu? Budu vděčný za jakoukoli radu či zkušenost, protože chci opravdu uspět v tomto digitálním podnikání.

174 slov
1.7 minut čtení
18. 8. 2023
Jan Vašek

Ty jo, tohle znám. Získávat sledující není jednoduchý a občas to fakt frustruje. Zkus se zaměřit na kvalitu obsahu, než na kvantitu. Vytvářej něco, co lidem fakt pomůže nebo je pobaví. Možná bys mohl zkusit víc interakce - reaguj na komentáře, zeptej se followerů na názory, zapoj je do svých příspěvků. Hashtagy jsou fajn, ale zkus třeba cílenější a menší, než se tlačit do těch nejpopulárnějších. Někdy je lepší menší, ale aktivní publikum než hromada lidí, co tě vůbec nezná. Co se týče reklamy, to záleží. Pokud máš rozpočet, může to pomoct, ale nezapomínej na organiku; ta buduje loajalitu. A hlavně, nebuď na sebe moc přísný a nevzdávej to. Každý začínal s malým počtem a trvalo jim to. Buď trpělivý a hraj si s tím, co děláš.

127 slov
1.3 minut čtení
29. 9. 2024
Ludmila Hrušková

Jasně, je to fakt frustrující, když se snažíš a nic. Zkus se zaměřit na kvalitu obsahu. Lidi musí vidět něco, co je zaujme a zejména se s tím dokážou ztotožnit. Možná bys měl víc zapojit své sledující, třeba pomocí otázek nebo anket. Co se týče hashtagů, nebuď příliš generický; místo toho zkus najít nějaké menší, ale přesto relevantní.

Reklama může pomoct, ale osobně bych to viděl jako poslední možnost. Když investuješ do reklamy, můžeš získat sledující, ale ne vždy se přetaví v angažovanost. Organický růst je většinou trvalejší. A jo, sleduj konkurenci, co dělají jinak a co funguje jim.

Je taky dobrý analyzovat, kdy je tvoje publikum nejvíc aktivní a postovat v těchto časech. Zvaž i nějaké nástroje na analýzu jako třeba Google Analytics nebo něco podobného. Udržuj si motivaci tím, že si nastavíš malé cíle a oslavíš i ty nejmenší úspěchy.

142 slov
1.4 minut čtení
19. 11. 2024
Tereza Richterová
Succeed.cz/Články/Digitální marketing
Jak se efektivně budovat osobní značka v digitálním prostoruObjevte, jak vytvořit silnou osobní značku a zvýšit svou viditelnost na trhu pomocí efektivních strategií a tipů.
1000 slov
10 minut čtení
31. 5. 2022
Filip Procházka
Přečíst článek
Podobné otázky