Co dělat, když zákazníci nechápou hodnotu mých služeb?
Jsem ve fázi, kdy se snažím rozjet svůj byznys a poslední dobou se mi stává, že i když nabízím kvalitní služby, zákazníci pořád nevidí jejich skutečnou hodnotu. Vytvořil jsem webové stránky, kde se snažím prezentovat, co všechno nabízím, ale mám pocit, že to nikam nevede. Zkoušel jsem různé marketingové strategie, kampaně na sociálních sítích a dokonce i emailový marketing, ale stejně mi přijde, že lidé pořád nevědí, proč by měli platit právě za mé služby. Možná je to o tom, jak se prezentuju, nebo co vlastně dělám, ale nevím si s tím rady. Někdy si říkám, jestli mám zkusit změnit cenu nebo způsob komunikace se zákazníky. Co si myslíte? Jak můžu lépe vysvětlit potenciálním klientům, jaké výhody jim mé služby přinesou? Úplně mě to vyčerpává a bojím se, že takhle to dál nepůjde. Hledám nějaké konkrétní tipy nebo osobní zkušenosti od toho, kdo si tím prošel. Jak jste to zvládli vy? Děkuji za jakoukoli radu.