Jak získat důvěru zákazníků?
Zdravím všechny, mám na srdci otázku ohledně důvěry zákazníků v mém podnikání. Pracuji v oblasti online prodeje a už nějakou dobu se potýkám s tím, že se mi nedaří získat plnou důvěru mých zákazníků. I když nabízím kvalitní produkty a snažím se o skvělou zákaznickou podporu, nějak to nefunguje tak, jak bych si představoval. Zákazníci se často zdráhají nakupovat, nebo odcházejí s pocitem, že můj obchod není dostatečně důvěryhodný. Zkoušel jsem různé metody jako zlepšení webu, přidání recenzí a podobně, ale stále to není ono. Mám pocit, že je to mnohem hlubší problém. Jaké konkrétní kroky byste doporučili udělat pro zvýšení důvěry u zákazníků? Je něco speciálního, co by mohlo pomoct? Uvažoval jsem třeba o certifikacích nebo spolupráci s vlivnými osobnostmi. Slyšel jsem také, že transparentnost a otevřenost mohou hrát velkou roli, ale nejsem si jistý, jak to aplikovat v praxi. Co si o tom myslíte? Jaké zkušenosti máte vy? Jak jste dokázali vybudovat důvěru u svých vlastních zákazníků? Vím, že jde o dlouhodobý proces, ale budu rád za jakékoliv tipy či rady.