Jaké metriky bych měl sledovat pro úspěch na sociálních sítích?
Když se ponořím do světa sociálních sítí a snažím se zjistit, co vlastně znamená úspěch, tak mám spoustu otázek. Vím, že je důležité mít nějaké měřítka, ale které jsou ty nejlepší metriky pro sledování úspěchu na sociálních sítích? Měli bychom se zaměřit na počet sledujících a lajků, nebo je důležitější angažovanost našich příspěvků? Co třeba dosah a zobrazení? Jak přesně vím, jestli moje strategie funguje a zda oslovuji správné publikum? Zajímalo by mě také, jak se mění metriky v závislosti na platformě, protože na Instagramu to může být jiné než na Facebooku nebo Twitteru. Jak jsem si vědom toho, že mé příspěvky mají vliv a vyvolávají reakce? A co konverze? Je to také důležitý ukazatel úspěchu? Sledovat interakce jako komentáře a sdílení se mi zdá jako dobrý nápad, ale jak to všechno spojit dohromady, aby to dávalo smysl? Pokud máte nějaké tipy nebo osvědčené postupy, sem s nimi! Každý by měl mít přehled o tom, co dělat a jak efektivně analyzovat výsledky svého úsilí na sociálních sítích.