Co nestíhat v emailové komunikaci s novými kontakty?
V poslední době se snažím rozšiřovat svou síť kontaktů a navazovat nové obchodní vztahy. Často ale zjišťuji, že mi něco uniká v emailové komunikaci. Mám takový pocit, že ne všechno dělám správně a chci se zeptat, co vlastně nestíhat, když si píšu s novými lidmi. Jaké jsou takové ty klíčové momenty, které by měly být zahrnuty do našich prvních emailů? Například, je důležité hned na začátku představit sebe a svou firmu? Nebo je lepší se spíš zaměřit na to, proč píšu a jaké benefity mohou naši spolupráci přinést? Co třeba dodatečné informace? Mám posílat odkazy na mé profily na sociálních sítích nebo portfolio? A co se týče odpovědí – kolik času je ještě OK čekat na odpověď, než začnu mít pocit, že jsem možná udělal chybu? Když se dostanu do interakce s novým kontaktem, jaký tón mám zvolit? Měl bych být formální nebo spíš uvolněný? Jak vybalancovat profesionalitu a přátelský přístup? A co třeba follow-up emaily – je dobré je posílat pravidelně nebo to může působit otravným dojmem? Zkrátka, kde jsou ty hranice, které bych neměl překračovat, abych neztratil zájem nových kontaktů? Hrozně mě zajímá, jak si ostatní poradíte s těmito otázkami. Jaké máte zkušenosti a tipy?
