Jak si lépe rozplánovat den při práci z domova?
Práce z domova má svoje výhody, ale někdy je těžké udržet si produktivitu a neztratit přehled o tom, co všechno je potřeba udělat. Mám pocit, že se mi dny dost často prolínají a já se pak dostávám do situace, kdy nevím, co dřív. Zkoušel jsem různé metody, jako třeba to-do listy nebo časové bloky, ale pořád se mi to nezdá ideální. Jak si vlastně rozplánovat den tak, abych byl efektivní a zároveň si nepřipadal jako ve stresu? Někdy mám pocit, že se mi práce hromadí a já se snažím všechno stihnout najednou. Včera jsem měl den, kdy jsem začal ráno s plánem, ale skončil jsem tím, že jsem se neustále rozptyloval a nakonec jsem nedokázal splnit ani polovinu toho, co jsem si naplánoval. Kdo z vás má nějaké osvědčené tipy nebo triky na plánování dne při práci z domova? Jak si organizujete úkoly? Pomáhá vám nějaký konkrétní nástroj nebo aplikace? A co motivace? Jak se nenechat rozptýlit domácími povinnostmi a soustředit se na práci? Děkuji za jakékoli rady!