Succeed.cz/Fórum/Co dělat, když mi na podnikání zbývá jen málo času?

Co dělat, když mi na podnikání zbývá jen málo času?

Mám takový problém, který mě trápí už nějakou dobu. V poslední době mám pocit, že mi na mé podnikání nezbývá skoro žádný čas. Pracuji na plný úvazek, k tomu se snažím rozjíždět svůj projekt, ale většinou jsem tak vyčerpaný, že se mi do toho ani nechce. Dělám si plány, jak bych chtěl investovat do marketingu a budovat svou značku, ale když pak přijde večer a já se vrátím domů, tak se cítím úplně bez energie a motivace. Zkoušel jsem různé techniky produktivity, jako třeba Pomodoro nebo plánování týdne, ale vždycky to skončí stejně – prostě na to nemám čas. Myslíte si, že je vůbec možné uspět v podnikání, když máte tak málo času? Máte nějaké tipy na to, jak efektivně využít ten čas, který mám? Jak se mi podaří udržet motivaci a nevyhořet? A co třeba delegování úkolů – je to dobrý nápad, i když na to nemám teďka moc prostředků? Bojím se, že pokud se nedostanu do určitého tempa, tak můj projekt zůstane navždy jen v oblasti snů. Jak to děláte vy? Jak jste se vypořádali s podobnými situacemi? Rád bych slyšel vaše zkušenosti a rady.

187 slov
1.9 minut čtení
6. 7. 2023
Vojtěch Buchta

Jo, znám ten pocit. Pracovat na plný úvazek a k tomu ještě rozjíždět podnikání je fakt náročný. Tady pár tipů, co by ti mohly pomoct. Za prvý, zkus se zaměřit na nejdůležitější úkoly. Najdi si pár hodin v týdnu, co můžeš věnovat jen podnikání a pak si stanov priority. Místo velkých plánů radši dělej menší kroky, ale pravidelně. Taky zkus delegovat – i když nemáš moc peněz, můžeš třeba najmout někoho na freelance nebo požádat kamarády o pomoc. Motivaci udržuj tím, že si připomeneš, proč to děláš. Dobrý je mít nějaký vizuální cíl, třeba tabuli s nápady a cíli. A hlavně – dej si občas pauzu a nevyčítej si to. I malý pokrok se počítá.

115 slov
1.2 minut čtení
31. 12. 2023
Vojtěch Bláha