Jaké úkoly bych měl automatizovat jako první?
V poslední době se hodně mluví o automatizaci a jak může ušetřit čas a energii, ale nevím, kde začít. Mám spoustu úkolů, které mi zabírají hodně času, ale nejsem si jistý, které z nich by měly být prioritou pro automatizaci. Přemýšlím o věcech jako je správa e-mailů, plánování schůzek nebo možná i nějaké marketingové úkoly, ale je toho tolik, co bych mohl udělat. Jaké úkoly byste doporučili začít automatizovat jako první? Myslíte, že by mělo být zaměřeno na každodenní činnosti nebo spíše na jednorázové projekty? Jaký software nebo nástroje byste doporučili pro různé typy úkolů? Rád bych slyšel vaše zkušenosti a tipy. Slyšel jsem, že některé úkoly by mohly mít větší dopad na produktivitu než jiné, tak bych uvítal názory od lidí, kteří už zkusili automatizaci ve svém podnikání nebo pracovním životě. Jak jste se rozhodli, co automatizovat a jaký byl váš proces? Díky!