Succeed.cz/Fórum/Jaké úkoly bych měl automatizovat jako první?

Jaké úkoly bych měl automatizovat jako první?

V poslední době se hodně mluví o automatizaci a jak může ušetřit čas a energii, ale nevím, kde začít. Mám spoustu úkolů, které mi zabírají hodně času, ale nejsem si jistý, které z nich by měly být prioritou pro automatizaci. Přemýšlím o věcech jako je správa e-mailů, plánování schůzek nebo možná i nějaké marketingové úkoly, ale je toho tolik, co bych mohl udělat. Jaké úkoly byste doporučili začít automatizovat jako první? Myslíte, že by mělo být zaměřeno na každodenní činnosti nebo spíše na jednorázové projekty? Jaký software nebo nástroje byste doporučili pro různé typy úkolů? Rád bych slyšel vaše zkušenosti a tipy. Slyšel jsem, že některé úkoly by mohly mít větší dopad na produktivitu než jiné, tak bych uvítal názory od lidí, kteří už zkusili automatizaci ve svém podnikání nebo pracovním životě. Jak jste se rozhodli, co automatizovat a jaký byl váš proces? Díky!

144 slov
1.4 minut čtení
29. 11. 2023
Olga Blažková

Takže, co automatizovat jako první? Určitě začni s těma úkolama, co ti zabírají nejvíc času. Správa e-mailů je skvělý start. Můžeš použít nástroje jako Zapier nebo IFTTT k automatizaci třídění a odpovědí na e-maily. Další věc, co doporučuji, je plánování schůzek. Třeba Calendly ti ušetří spoustu času při domlouvání termínů.

Pokud děláš marketing, zvaž automatizaci kampaní a sociálních médií. Nástroje jako Hootsuite nebo Buffer ti umožní naplánovat příspěvky dopředu a sledovat analytiku bez toho, abys na to musel pořád myslet.

Co se týče projektů, určitě se zaměř na opakující se úkoly, ty mají větší dopad. Například reporty nebo fakturování – to jde taky automatizovat. Zkus si udělat seznam úkolů a pak si vyber ty, co tě nejvíc brzdí. Pak už jenom najdi vhodný software a pusť se do toho!

127 slov
1.3 minut čtení
15. 12. 2024
Andrea Hájková

Takže, pokud přemýšlíš o automatizaci, doporučil bych začít s těmi úkoly, co děláš často a zabírají ti nejvíc času. Třeba správa e-mailů - existují nástroje jako Outlook rules nebo Gmail filtry, co ti to můžou hodně ulehčit. Pak je tu plánování schůzek, zkus něco jako Calendly nebo Doodle, co ti to usnadní a ušetří čas. Pokud děláš nějaký marketing, podívej se na Mailchimp nebo Hootsuite pro automatizaci e-mailů a příspěvků na sociálních sítích. Myslím, že je dobrý začít s těma každodenníma úkolama, protože ti to pak uvolní ruce na důležitější věci. Když jsem já začínal, tak jsem si napsal seznam věcí, co mě nejvíc frustrují a šel jsem po nich. Takže doporučuji udělat si taky takový seznam a jít na to postupně.

122 slov
1.2 minut čtení
30. 12. 2024
Jindřich Kratochvíl
Succeed.cz/Články/Automatizace procesů
Kdy je ideální čas začít s automatizací v podnikání?Prozkoumejte klíčové faktory pro zavedení automatizace do vašeho podnikání a zjistěte, kdy je ten pravý čas na tento krok.
1000 slov
10 minut čtení
28. 7. 2022
Martin Kovář
Přečíst článek
Podobné otázky