Co vyhodit ze svého pracovního prostoru, aby bylo víc místa?
Pracovní prostor je místo, kde trávíme spoustu času, a proto by měl být co nejpohodlnější a nejefektivnější. Ale co když se nám zdá, že je všechno přeplněné? Co vlastně vyhodit, aby se uvolnilo víc místa? Mám na stole hromadu papírů, staré dokumenty, které už dávno nepotřebuji. Opravdu musím mít na očích všechny ty propisky a tužky? A co ty malé krabičky s nabíječkami, které už rok nepoužívám? Myslíte si, že je lepší vzít si čas a projít jednotlivé věci, nebo prostě vyhodit všechno, co vypadá zbytečně? Mám pocit, že některé věci si nechávám jen z nostalgie a vůbec už je nepoužívám. Jak se vám to povedlo? Máte nějaké tipy na to, jak se zbavit nepotřebného haraburdí bez toho, abych litoval? Co byste doporučili udělat jako první krok? Měli bychom se podívat na technologie – mám starý monitor, který už nefunguje jak má. Je lepší ho opravit nebo se ho prostě zbavit? Občas mám pocit, že mi to zabírá víc místa než cokoliv jiného. Jaké vaše zkušenosti s úklidem pracovního místa? Co jste objevili po vyhození starých věcí? Jsem zvědavý na vaše názory a rady.
