Succeed.cz/Fórum/Proč si budovat osobní značku jako freelancer?

Proč si budovat osobní značku jako freelancer?

Zajímalo by mě, proč je vlastně důležité budovat osobní značku, když pracuju jako freelancer. Slyšel/a jsem, že to může přinést hodně výhod, ale co to vlastně obnáší? Je to jen o tom mít hezké logo a webovky, nebo je tam víc? Jaký má vliv osobní značka na hledání nových klientů a zakázek? Mám pocit, že díky silné značce bych mohl/a být lépe vidět na trhu a možná i mít možnost si říkat víc za svoje služby. Ale jak se to dá udělat prakticky? Musím být aktivní na sociálních sítích, nebo stačí jen kvalitní portfolio? A co třeba networking, jak moc to souvisí s osobní značkou? Zajímá mě i to, jestli se moje značka může vyvíjet a jak ji můžu udržovat v čase. Pokud někdo máte zkušenosti s tím, jak budování osobní značky pomohlo vašemu podnikání, byl/a bych moc vděčný/á za tipy a rady.

143 slov
1.4 minut čtení
28. 11. 2023
Irena Burianová

Budování osobní značky jako freelancer je fakt důležitý. Není to jen o logu a webovkách, ale spíš o tom, jak tě ostatní vnímají. Silná značka ti může pomoct být vidět na trhu, což znamená víc klientů a lepší možnosti prodeje svých služeb. Když máš dobrou pověst a důvěru, můžeš si říkat víc peněz.

Sociální sítě jsou určitě důležité, ale hlavně musíš mít kvalitní portfolio. To je tvoje vizitka. Networking taky hraje roli, protože osobní kontakty ti často přivedou nové zakázky.

Značka se může vyvíjet – jak se rozrůstáš a měníš, měli bys to odrážet i ve svém brandu. Udržovat ji v čase znamená být aktivní, komunikovat s lidmi a pravidelně aktualizovat obsah.

Když začneš budovat značku, tak to chce čas a úsilí, ale dlouhodobě se ti to vyplatí.

126 slov
1.3 minut čtení
19. 7. 2024
Vojtěch Jirka