Succeed.cz/Fórum/Co dělat, abych se v práci z domova cítil motivovaný?

Co dělat, abych se v práci z domova cítil motivovaný?

V poslední době pracuji z domova a musím přiznat, že je to pro mě dost náročné. Zatímco jsem si na začátku myslel, že to bude super, teď mám pocit, že mi chybí energie a motivace. Jak se tedy udržet motivovaný, když pracuji z obýváku? Mám problém s tím, že mě často rozptylují domácí povinnosti nebo třeba Netflix, což mě rozhodně neudržuje v produktivitě. Zkoušel jsem už různé techniky, ale stejně se mi nedaří najít ten správný způsob, jak si udržet pracovní morálku. Myslíte si, že by pomohlo mít jasně stanovené pracovní hodiny, nebo se spíš zaměřit na plánování úkolů do denního rozvrhu? Dále mě zajímá, jak důležitá je pro vás pracovní atmosféra doma. Měli byste nějaké tipy na to, jak si vytvořit příjemné pracovní prostředí? Třeba by pomohlo i s tím, abych se cítil více motivovaný a soustředěný. Co ostatní dělají pro to, aby byli produktivní a cítili se dobře při práci z domova? Jaké jsou vaše osvědčené triky nebo rituály? Rád bych slyšel vaše názory na to, co funguje a co ne. Jaký vliv má vaše okolí na vaši motivaci? Vím, že každému vyhovuje něco jiného, ale jsem otevřený různým názorům a rád se nechám inspirovat. Díky!

198 slov
2 minut čtení
15. 10. 2023
Aleš Matoušek