Succeed.cz/Fórum/Jaké nástroje na vzdálenou spolupráci doporučujete?

Jaké nástroje na vzdálenou spolupráci doporučujete?

V poslední době, kdy se práce na dálku stala novou normou, mě zajímá, jaké konkrétní nástroje a platformy využíváte pro efektivní spolupráci s kolegy nebo týmy, které nejsou na stejné geografické poloze. Existuje spousta různých programů a aplikací, ale já bych chtěl zjistit, co se osvědčilo ostatním. Například, používáte nějaké specifické videokonferenční nástroje pro online schůzky? Jaké máte zkušenosti s nástroji pro sdílení dokumentů a projektového řízení? Jsou nějaké aplikace, které vám pomohly zorganizovat týmové úkoly a komunikaci, ať už jde o chatování, e-maily nebo něco jiného? Mě osobně zajímají i možnosti synchronizace času a plánování schůzek, protože občas je to fakt výzva, když máte lidi v různých časových zónách. Také by mě zajímalo, jaké nástroje považujete za nejpřehlednější a nejjednodušší na používání. Rád bych slyšel různé názory a tipy od vás, co se osvědčilo ve vaší praxi. Díky!

139 slov
1.4 minut čtení
4. 1. 2025
Hana Dvořáková

Takže, co se týče nástrojů na vzdálenou spolupráci, já osobně používám Zoom na videohovory – je to prostě klasika. Na sdílení dokumentů máme Google Drive, což je super, protože na tom může dělat víc lidí zároveň a není s tím moc práce. Pro projektový management jsme přešli na Trello. Hrozně se mi líbí ta jednoduchost a přehlednost. Když potřebujeme chatovat, tak většinou používáme Slack, kde to jde všechno pěkně oddělit do kanálů. Co se týče plánování schůzek, tak Calendly fakt usnadňuje domlouvání termínů, když máte lidi ve víc časových zónách. Každý si tam může zarezervovat čas podle své dostupnosti, což je fajn. Takže tohle všechno mi přijde jako dobrý mix nástrojů pro efektivní práci na dálku.

116 slov
1.2 minut čtení
17. 1. 2025
Petra Dostálová

Tak já ti řeknu, co nám funguje. Na videokonference používáme Zoom, je to prostě klasika, má to dobré funkce jako sdílení obrazovky a nahrávání. Pak máme Google Drive pro sdílení dokumentů, je to super jednoduchý na použití a můžeme tam spolupracovat v reálném čase. Co se týče projektového řízení, tak používáme Trello. Je to přehledné a jednoduché, takže každý ví, co má dělat. Na chatování jsme přešli na Slack, je to rychlé a má to i integrace s jinými nástroji. Abychom se domluvili na schůzkách, tak využíváme Doodle, protože s časovými zónami je to fakt oříšek. Ale jinak jsem slyšel dobrý věci o Asaně taky. Myslím, že důležitý je najít si to, co vám sedne nejvíc a hlavně aby to bylo intuitivní.

122 slov
1.2 minut čtení
4. 1. 2025
Michal Prchal
Succeed.cz/Články/Práce z domova
Jak efektivně komunikovat se spolupracovníky na dálku: Nástroje a technikyZískejte praktické tipy a osvědčené strategie pro efektivní komunikaci se spolupracovníky na dálku. Objevte, jaké technologie a komunikační nástroje v...
1000 slov
10 minut čtení
6. 10. 2024
Karolína Malá
Přečíst článek
Podobné otázky