Co dělat, když se cítím falšovaný ve svém brandu?
V poslední době se mi stále častěji honí hlavou myšlenka, že můj brand, který jsem si tak pečlivě budoval, začíná vypadat jako něco, co ve skutečnosti nejsem. Mám na mysli to, jak se prezentuju na sociálních sítích a jak se snažím komunikovat se svými zákazníky. Čím víc se snažím držet krok s trendy a očekáváními trhu, tím víc mám pocit, že ztrácím svoji autenticitu. Někdy mám pocit, že to, co dělám, je jenom hra na úspěch bez skutečné hodnoty. Jak tohle zvrátit? Jak najít rovnováhu mezi tím být trendy a být sám sebou? Přemýšlím, jestli bych měl změnit svůj přístup k marketingu nebo se zaměřit více na to, co mě opravdu baví a co mě vystihuje. Třeba se vrátit k tomu, co jsem původně chtěl sdílet s lidmi, a ne jen to, co si myslím, že by mohlo fungovat. Ale jak to udělat prakticky? Měli jste někdo podobné pocity? Co vám pomohlo najít autenticitu ve vašem brandu? A jak jste se vyrovnali s tlakem, který přichází od konkurence nebo z trhu? Hledám inspiraci a rady od vás, kdo jste prošli něčím podobným a víte, jak na to.
