Jak se organizovat, když cestuji a pracuji zároveň?
Zdravím všechny, mám takový dotaz ohledně organizace času, když člověk chce cestovat, ale zároveň musí plnit pracovní povinnosti. V poslední době se mi stává, že mám hodně pracovních závazků, ale zároveň bych chtěl využít možnost cestování, která se naskytla. Jak to všechno skloubit dohromady? Zkouším plánovat dopředu, ale někdy to prostě nevyjde a práce se hromadí. Jaké máte tipy na efektivní plánování? Jak řešíte úkoly, když jste na cestách? Prosím vás, jak si zařídit pracovní prostor na místech, odkud cestujete? Zajímá mě hlavně, jak se motivovat a nezapomínat na termíny. Jaké aplikace nebo metody používáte na organizaci úkolů a schůzek? A co třeba časové pásma? Jak s tím bojujete? Rád bych slyšel vaše rady a zkušenosti! Jaké jsou vaše triky pro udržení rovnováhy mezi prací a volným časem během cestování?