Succeed.cz/Fórum/Co dělat, když mi nefunguje síťový marketing?

Co dělat, když mi nefunguje síťový marketing?

Když se pustíte do světa síťového marketingu, často máte velké očekávání a naděje, že to bude snadné a rychlé. Ale co když se to nedaří? Zkouším to už několik měsíců a místo toho, abych viděl pozitivní výsledky, se mi zdá, že se snažím zbytečně. Přitom jsem dodržoval všechny rady, které jsem našel na internetu, o tom, jak budovat síť, jak oslovit potenciální klienty a jak prezentovat produkt. Mám pocit, že dělám něco špatně, ale nevím co. Možná je problém v mé cílové skupině nebo v tom, jak k marketingu přistupuji. Někdy si říkám, jestli mám špatnou strategii nebo jestli je trh přesycený. Jak je možné, že ostatní lidé s podobným produktem mají úspěch a já ne? Je to o tom mít dobré kontakty, nebo je to spíš o kvalitě produktu? Zkusil jsem už i různé techniky pro oslovení lidí na sociálních sítích, ale pořád nic. Možná bych měl změnit svůj přístup nebo zkusit jinou firmu? A co třeba školení nebo webináře? Mám se obrátit na někoho zkušenějšího a požádat o pomoc? Je tu někdo, kdo má podobnou zkušenost a mohl by poradit, co dělat dál? Jak překonat frustraci a začít konečně vidět výsledky? Myslím si, že je důležité se nevzdávat, ale co když už fakt nemám energii? Jak se motivovat dál v situaci, kdy mám pocit, že se nikam neposunuji?

220 slov
2.2 minut čtení
7. 7. 2024
Jindřiška Marešová

Jo, to znám. Síťový marketing může být fakt frustrující, když se nedaří. Mě taky trvalo věky, než jsem začal vidět nějaké výsledky. Možná bys měl zkusit analyzovat, koho oslovuješ. Někdy je problém v tom, že se snažíš prodávat lidem, kteří o produkt vůbec nemají zájem. Změň cílovku nebo zkus jiný přístup – třeba místo tlačení na prodej se soustřeď na budování vztahů a důvěry.