Jak vybrat cílovou skupinu na Facebooku pro prodej oblečení?
Zajímalo by mě, jak vlastně správně zvolit cílovou skupinu na Facebooku, když chci prodávat oblečení. Myslím, že to je fakt důležitá věc, protože bez správné cílovky se může všechno to úsilí a peníze do reklamy vytratit. Jak bych měl začít? Mám se zaměřit na věk, zájmy nebo třeba lokalitu? Je lepší oslovit mladší zákazníky, kteří jsou víc aktivní na sociálních sítích, nebo raději starší generaci, která třeba víc investuje do kvalitního oblečení? Když mám nějaký konkrétní styl oblečení, třeba sportovní nebo business casual, jak to mám vzít v potaz při výběru té správné skupiny lidí? A co třeba chování uživatelů na Facebooku? Jak moc je důležité sledovat, co lidi dělají a jaké mají preference? Myslíte si, že má smysl mít více různých kampaní zaměřených na různé skupiny lidí nebo radši udělat jednu širokou? A co marketingové nástroje na Facebooku? Jak je využít k tomu, abych našel tu pravou cílovku? Vážně nevím, jak to uchopit a uvítal bych nějaké tipy nebo zkušenosti od vás. Děkuju!