Co dělat, když dostanu špatnou recenzi na Google?
Takže, nedávno jsem zjistil, že jsem dostal nějakou fakt špatnou recenzi na Google. Vlastně to byla recenze, která mě úplně vykolejila. Nejenže tam byla negativní hodnocení, ale i pár hodně nevybíravých slov. Je mi jasné, že v dnešní době, kdy se všechno točí kolem online reputace a zákaznického servisu, nemůžu jen tak ignorovat něco takového. Ale co vlastně dělat? Mám na to reagovat, nebo to nechat být? Jestli se někdo potkal s něčím podobným, co vám pomohlo? Hlavně bych chtěl vědět, jestli je dobrý nápad odpovědět na tu recenzi a jak by to mělo vypadat. Mám se pokusit o omluvu nebo spíš obhajovat svoje služby? A co když je ta recenze úplně nepravdivá? Jak mám postupovat, abych ochránil svoji reputaci a přitom nezapadal do nějakého konfliktu s tím zákazníkem? Je nějaký způsob, jak zmírnit dopad špatné recenze na můj podnik? Těch otázek je fakt hodně a nervozita roste, takže pokud má někdo zkušenosti nebo rady, jak s touto situací naložit, budu moc vděčný.