Succeed.cz/Fórum/Jak začít s automatizací v malém podnikání?

Jak začít s automatizací v malém podnikání?

Zajímá mě, jak vlastně začít s automatizací v malém podnikání. Mám malou firmu a pořád cítím, že mi spousta času utíká na úkoly, které bych mohl nějak zjednodušit nebo zrychlit. Četl jsem, že automatizace může hodně pomoct šetřit čas a peníze, ale kde vlastně začít? Jaké nástroje nebo aplikace byste doporučili? Je lepší začít s jednoduchými úkoly, jako je třeba e-mailový marketing nebo správa sociálních sítí, nebo se mám pustit do něčeho složitějšího jako je třeba CRM systém? A co třeba investice do automatizace – skutečně to má smysl pro malé podniky, nebo je to spíš něco pro větší firmy? Rád bych slyšel vaše zkušenosti a tipy. Jak jste vy osobně začínali s automatizací ve svých podnicích? Co se ukázalo jako nejefektivnější a co byste naopak udělali jinak? Byl bych moc vděčný za jakékoliv rady nebo příklady z praxe. Děkuju!

140 slov
1.4 minut čtení
22. 5. 2021
Veronika Hlaváčová

S automatizací začni klidně s malejma úkolama. E-mailovej marketing je super start, můžeš zkusit Mailchimp nebo Sendinblue. Ty nástroje ti pomůžou s kampaněma a ušetří čas. Pak se podívej na správu sociálních sítí, Hootsuite nebo Buffer to zvládnou hezky. Co se týče CRM, je to fajn až později, když máš víc zákazníků a chceš to mít přehlednější. Mě to pomohlo sledovat vztahy se zákazníkama a už jsem neztrácel tolik času s ručním záznamem. Investice do automatizace má smysl, i malý firmy můžou na tom profitovat, zvlášť když tím ušetří čas, který pak můžou věnovat růstu. Z vlastní zkušenosti bych šel nejdřív po těch jednodušších věcech a když to začne fungovat, teprve pak přemýšlet o složitějších systémech.

116 slov
1.2 minut čtení
9. 8. 2024
Daniel Kroupa

Jasně, automatizace je super způsob, jak ušetřit čas a energii. Začal bych s něčím jednoduchým – třeba e-mailovým marketingem. Existují nástroje jako Mailchimp nebo Sendinblue, které jsou fakt intuitivní a pomůžou ti spravovat kampaně bez zbytečného stresu. Další věc jsou sociální sítě – Hootsuite nebo Buffer ti umožní plánovat příspěvky dopředu, což ti ušetří spoustu času.

Pokud se cítíš na víc, můžeš zkusit CRM systém jako HubSpot nebo Zoho. Ty ti pomůžou lépe spravovat zákaznické vztahy a sledovat prodeje. Ale začni pomalu, ať nezaplevelíš hlavu hned na začátku.

Investice do automatizace má smysl i pro malé firmy. V dlouhém horizontu se to vyplatí, když uvidíš, kolik času ušetříš. A co se týče zkušeností – já jsem začínal s e-maily a postupně přidal další nástroje. Na začátku jsem udělal chybu, že jsem chtěl všechno najednou a přetížil se tím. Takže radši krok za krokem.

141 slov
1.4 minut čtení
24. 3. 2024
Robert Dvořáček
Succeed.cz/Články/Sebeřízení
Automatizace a delegování: Klíč k efektivnímu řízení času v podnikáníObjevte, jak automatizace a delegování mohou uvolnit váš čas a zvýšit produktivitu. Naučte se praktické tipy pro efektivní řízení času v podnikání.
1000 slov
10 minut čtení
8. 9. 2020
Lucie Černá
Přečíst článek
Podobné otázky