Jak začít s automatizací v malém podnikání?
Zajímá mě, jak vlastně začít s automatizací v malém podnikání. Mám malou firmu a pořád cítím, že mi spousta času utíká na úkoly, které bych mohl nějak zjednodušit nebo zrychlit. Četl jsem, že automatizace může hodně pomoct šetřit čas a peníze, ale kde vlastně začít? Jaké nástroje nebo aplikace byste doporučili? Je lepší začít s jednoduchými úkoly, jako je třeba e-mailový marketing nebo správa sociálních sítí, nebo se mám pustit do něčeho složitějšího jako je třeba CRM systém? A co třeba investice do automatizace – skutečně to má smysl pro malé podniky, nebo je to spíš něco pro větší firmy? Rád bych slyšel vaše zkušenosti a tipy. Jak jste vy osobně začínali s automatizací ve svých podnicích? Co se ukázalo jako nejefektivnější a co byste naopak udělali jinak? Byl bych moc vděčný za jakékoliv rady nebo příklady z praxe. Děkuju!