Succeed.cz/Fórum/Jak si pomoci, když mě v start-upu přepadá stres?

Jak si pomoci, když mě v start-upu přepadá stres?

V posledních týdnech se cítím opravdu přetížený a nervózní. Pracuji na svém vlastním startupu a mám pocit, že tlak, který cítím, roste každým dnem. Všude kolem mě se ozývá spousta rad, jak uspět v moderním podnikání, ale co když je všechno to úsilí a očekávání příliš? Často se mi stává, že se nedokážu soustředit a myšlenky mi neustále skáčou z jednoho úkolu na druhý. Jak si s tím mám poradit? Připadám si jako na houpačce – chvíli mám pocit, že vše zvládnu, a pak přijde obrovský záchvat stresu. Zkoušel jsem různé techniky od meditace po organizaci času, ale nezdá se, že by to mělo dlouhodobý efekt. Možná bych měl víc mluvit s kolegy o tom, co prožívám, ale zároveň se bojím, že bych mohl vypadat slabě. Jak najít rovnováhu mezi pracovním nasazením a duševním zdravím? Jak se vyrovnat s neustálým pocitem tlaku a strachu z neúspěchu? Je tu někdo, kdo má podobné zkušenosti a našel nějaké osvědčené metody nebo tipy? Zajímalo by mě, jak ostatní zvládají stres v tak rychle se měnícím světě startupů. Jaké praktiky nebo strategie vám pomohly překonat těžké chvíle?

183 slov
1.8 minut čtení
16. 10. 2024
Martin Kuchař