Succeed.cz/Fórum/Kde najdu dobré tipy pro začátečníky v investování?

Kde najdu dobré tipy pro začátečníky v investování?

Zdravím všechny, chtěl bych se zeptat, jestli někdo neví o nějakých skvělých zdrojích, kde bych mohl získat užitečné tipy pro začátečníky v investování. Jsem úplný nováček a vůbec netuším, jak začít. Přemýšlím třeba o tom, jak vybrat akcie, na co se zaměřit při investování do nemovitostí, nebo jak rozumět základním pojmům jako je diversifikace a riziko. Hledám něco, co by mi pomohlo pochopit základy, abych se nebál investovat svoje peníze. Existují snad nějaké knihy, webináře nebo online kurzy, které byste doporučili? Taky by mě zajímaly nějaké blogy nebo YouTube kanály od lidí, kteří se tím zabývají a mají už nějaké zkušenosti. Rád bych se také dozvěděl, jestli jsou nějaké skupiny na sociálních sítích nebo fóra, kde se můžu spojit s ostatními začátečníky a sdílet zkušenosti a tipy. Děkuju moc za jakékoli rady a tipy!

134 slov
1.3 minut čtení
17. 10. 2024
Marek Trnka

Zdar, tak já začnu s pár tipama. Knihy jsou super start, doporučuju "Inteligentní investor" od Grahama, je to klasika. Pak "Bohatý táta, chudý táta" od Kiyosakiho, ten ti ukáže, jak přemýšlet o penězích a investicích. Co se týče online zdrojů, podívej se na weby jako Investopedia nebo Motley Fool, mají spoustu článků pro nováčky. YouTube taky není špatnej – kanály jako Graham Stephan nebo Andrei Jikh maj fajn videa o akciích a osobních financích. Zkus se přidal na Facebook skupiny zaměřený na investování, tam najdeš lidi, co ti rádi poradí. A na Redditu je r/investing, kde se dá korzovat a čerpat inspiraci. Rozhodně se neboj ptát, lidi jsou dost ochotný pomoct! Hlavně to chce začít malinko a učit se za pochodu.

121 slov
1.2 minut čtení
9. 9. 2024
Magdaléna Pánková