Jak efektivně identifikovat příčiny problémů v provozu?
Mám pocit, že poslední dobou se mi v práci nedaří tak, jak bych si přál. Často se setkávám s provozními problémy, které zasahují do každodenního chodu firmy. Je to frustrující, protože nevím, odkud začít hledat příčiny. Existují nějaké jednoduché techniky nebo metody, které by mi mohly pomoci lépe pochopit, co se vlastně děje? Zkoušel jsem různé přístupy jako brainstorming nebo analýzu dat, ale pořád mám pocit, že mi něco uniká. Je třeba se zaměřit na konkrétní oblasti, jako je komunikace v týmu, efektivita procesů nebo třeba i motivace zaměstnanců? Jaké nástroje byste doporučili pro odhalení těchto problémů? Říkal mi známý něco o metodě 5 proč, ale nevím, jestli je to pro naši situaci to pravé. Jaké další techniky byste doporučili pro zjištění příčin a jak vlastně postupovat, abychom se dostali k jádru problému? Děkuji za každý tip či radu!