Succeed.cz/Fórum/Jaké nástroje doporučujete pro online týmová setkání?

Jaké nástroje doporučujete pro online týmová setkání?

Když se podívám na dnešní svět podnikání, je jasné, že online týmová setkání se stala naprostou nutností. Všichni víme, jak důležité je mít možnost komunikovat a spolupracovat na dálku, ať už jsme v kanceláři, doma nebo kdekoli jinde. Mám ale pocit, že se v tom začínám ztrácet. Existuje tolik různých nástrojů a aplikací, že už nevím, co vlastně použít. Kdybych měl vybrat, které jsou ty nejlepší pro online setkání, co byste doporučili? Jaké máte zkušenosti s platformami jako Zoom, Microsoft Teams nebo Google Meet? Je lepší mít všechno v jednom programu, nebo raději kombinovat různé nástroje? Zajímalo by mě také, jaké funkce považujete za nejdůležitější. Například videohovory jsou asi samozřejmostí, ale co sdílení obrazovky nebo chat? Bude to stačit pro efektivní spolupráci? Měli byste nějaké tipy na to, jak z těchto nástrojů vytěžit maximum a neztratit se v tom moři možností? Děkuju moc za jakékoli rady a tipy!

148 slov
1.5 minut čtení
13. 4. 2022
Veronika Píchová

V dnešní době je fakt těžký se zorientovat v těch nástrojích pro online setkání. Zoom je asi nejpopulárnější a má fajn funkce jako sdílení obrazovky, chat a nahrávání, ale občas mi přijde, že to chce hodně bandwidthu. Microsoft Teams je super, pokud už používáte Office 365, protože to všechno hezky integruje. Všechno je tam na jednom místě – chat, video, soubory… ale někdy mi to přijde trošku přeplácaný. Google Meet je zase jednoduchý a rychlý na nastavení, ideální pro menší týmy, co nepotřebují extra features. Podle mě to chce vybrat si jeden hlavní nástroj a k tomu doplnit třeba Trello nebo Notion pro projektový management a spolupráci na dokumentech. Hlavně si dej pozor na to, aby lidi byli zapojení – třeba zapnout videa a používat chat pro otázky nebo nápady během meetingu. Zkus si udělat pár pokusných setkání a zjistit, co vám nejlíp sedí.

144 slov
1.4 minut čtení
16. 4. 2024
Ivana Zemanová

Když se bavíme o online týmových setkáních, tak je pravda, že je dneska fakt těžké se v tom zorientovat. Já osobně používám Zoom a musím říct, že na videohovory a sdílení obrazovky je to fakt super. Je tam i chat, což je fajn na rychlé poznámky. Pak jsem zkusil Microsoft Teams a ten je zase dobrý, pokud máte celou kancelář na Office 365, protože to všechno dost dobře integruje. Google Meet taky není špatný, zvlášť když už máš všechno na Googlu. Ale podle mě je lepší mít nástroje specializované na určité úkoly než jeden univerzální program, který se snaží dělat všechno. Důležité funkce jako nahrávání schůzek a možnost sdílet dokumenty by neměly chybět. Tip? Zkus si udělat nějaké pravidlo pro používání těchto nástrojů, aby ses v tom neztratil. Mně pomáhá mít jasně nastavené schůzky a sledovat agendu. Tak to zkus a třeba ti to pomůže!

145 slov
1.5 minut čtení
9. 10. 2023
Ivana Švábová
Succeed.cz/Články/Možnosti práce z domu
Jak efektivně komunikovat s týmem na dálku: Nástroje a techniky pro úspěšnou spolupráciObjevte osvědčené metody a nástroje, které vám pomohou efektivně komunikovat s týmem pracujícím na dálku. Zjistěte, jak podpořit spolupráci a dosáhnou...
1000 slov
10 minut čtení
8. 6. 2020
David Horák
Přečíst článek
Podobné otázky