Succeed.cz/Fórum/Jak mám využít Instagram pro propagaci mého malého podnikání?

Jak mám využít Instagram pro propagaci mého malého podnikání?

Mám malou firmu a chci ji nějak dostat mezi lidi, ale nevím, jak na to. Zdravím všechny tady, zajímalo by mě, jestli máte nějaké tipy, jak využít Instagram pro propagaci mého podnikání. Je mi jasné, že je to teď dost populární platforma a hodně lidí tam tráví čas, tak bych rád věděl, co funguje. Mám na mysli třeba, jaký obsah bych měl postovat? Měly by to být spíš fotky produktů, nebo nějaké příběhy o tom, jak vznikají, nebo třeba zákulisí? Myslíte, že je důležité mít hezkou estetiku profilu, nebo spíš množství příspěvků? Jak často bych měl přidávat nové příspěvky? Co se týče hashtagů, používáte je? Které jsou nejlepší pro malé podnikání? A co takhle spolupráce s influencery? Má to smysl? Jak se s nimi spojit? Také by mě zajímalo, jestli existují nějaké specifické strategie pro zvýšení sledovanosti a interakce s příspěvky. Odpovídá vám někdo na zprávy na Instagramu? Jak moc je důležité reagovat na komentáře? Budu ráda za každou radu a zkušenost. Díky moc!

164 slov
1.6 minut čtení
1. 12. 2021
Stanislav Procházka

Myslím, že pro propagaci na Instagramu je důležitý kvalitní obsah. Zkus dávat fotky svých produktů, ale taky příspěvky ze zákulisí, ať lidi vidí, jak to u tebe funguje. Estetika profilu je fajn, ale nemělo by to být na úkor obsahu. Časté přidávání příspěvků je dobrý, ideálně tak 3-4 týdně, aby sis udržel sledovanost. Hashtagy určitě používej, zkus ty, co souvisí s tvým oborem a taky nějaké populární, ale ne přehnaně. Spolupráce s influencery může bejt super, zkus najít někoho, kdo má podobnou cílovku a oslovit ho. Odpovídej na zprávy a komentáře, to hodně pomáhá udržovat kontakt s lidma. Pro větší interakci se snaž ptát svých sledujících v příspěvcích nebo dělat ankety ve stories. Hodně štěstí!

115 slov
1.2 minut čtení
30. 12. 2022
Adam Koudelka

Instagram je super pro malé podnikání, protože tam je hodně lidí. Zkus postovat hlavně fotky svých produktů, ale taky ukazuj zákulisí – třeba jak to děláš nebo co tě inspiruje. To lidi baví a víc se s tebou ztotožní. Estetika profilu je důležitá, ale nemělo by to být na úkor kvality obsahu. Měj hezké fotky, ale spíš než množství příspěvků se soustřeď na kvalitu. Co se týče frekvence, zkus přidávat něco nového jednou až dvakrát týdně, aby sis udržel pravidelnou přítomnost. Hashtagy jsou fakt důležité – používej ty, které souvisejí s tvým podnikáním a zároveň jsou populární. Spolupráce s influencery může být fajn, pokud najdeš někoho, kdo má podobnou cílovku jako ty. Napiš jim, většinou jsou otevření nabídkám. Nezapomeň reagovat na komentáře a zprávy – tím si vybuduješ komunitu a lidi se budou cítit důležití. Všechny tyhle věci pomůžou zvýšit sledovanost a interakci.

143 slov
1.4 minut čtení
28. 6. 2023
Alena Jarošová
Succeed.cz/Články/Sociální média pro podnikatele
Optimalizace strategie na sociálních médiích pro malé podnikyObjevte, jak efektivně přizpůsobit marketingovou strategii na sociálních médiích pro malé podniky s omezeným rozpočtem a zdroji. Získejte tipy pro úsp...
1000 slov
10 minut čtení
5. 12. 2020
Lucie Černá
Přečíst článek
Podobné otázky