Succeed.cz/Fórum/Jaké jsou nejnovější trendy na Instagramu pro rok 2024?

Jaké jsou nejnovější trendy na Instagramu pro rok 2024?

Zdravím všechny podnikatele a marketéry! Zajímá mě, jaké jsou aktuální trendy na Instagramu, které bych mohl využít pro své podnikání v roce 2024. Slyšel jsem o tom, že Reels a Stories stále frčí, ale co dalšího teď letí? Chci se dozvědět víc o tom, jak můžu efektivně oslovit svou cílovou skupinu a co je nyní v kurzu. Vím, že vizuální obsah je klíčový, ale jaké formáty a techniky by mohly udělat největší dojem? Je dobré investovat do influencer marketingu, nebo existují jiné způsoby, jak zviditelnit značku? A co třeba nové funkce Instagramu jako nákupy přímo v aplikaci? Jak s nimi pracovat a využít je ve svůj prospěch? Taky bych rád věděl, jak důležité je mít konzistentní branding napříč příspěvky. Můžete mi poradit, co teď funguje nejlépe a co bych měl mít na paměti při plánování své strategie na Instagramu v tomto roce? Děkuju za všechny tipy a rady!

148 slov
1.5 minut čtení
20. 7. 2023
Bohumil Šváb

Hele, co vím, tak Reels a Stories jsou pořád v kurzu a frčí víc než kdy dřív. Ale co je teď dost trendy, je interaktivita – zapoj lidi do ankety nebo Q&A v Stories. Měj na paměti, že autenticita je klíčová, takže se neboj ukázat "behind the scenes" svého byznysu. Influencer marketing může fungovat, ale radši si najdi menší influencery, co mají úzkou vazbu se svými sledujícími, to víc zafunguje než velká jména. Novinky jako Instagram Shopping jsou super, zkus je zakomponovat do svých postů a Stories, aby si usnadnil nakupování. Co se týče brandingu, snaž se udržet konzistentní vizuální styl a tón hlasu ve všech příspěvcích. To pomůže budovat důvěru a rozpoznatelnost značky. Jo a nezapomeň testovat různý formáty obsahu, co ti funguje nejlíp! Takže experimentuj a uvidíš.

129 slov
1.3 minut čtení
14. 12. 2024
Olga Janková

Takže, co se týče trendů na Instagramu v roce 2024, Reels a Stories furt frčí, ale teďka je hodně populární i obsah s komunitním zaměřením. Lidi chtějí vidět autentické příběhy a spojení, takže tohle můžeš využít. Měj na paměti, že videa s delší délkou, kolem 90 sekund, teďka dost zvedají engagement.

Influencer marketing stále šlape, ale zkus se zaměřit na mikro-influencery, kteří mají úzké vazby na své followery. Nákupy v aplikaci taky nabírají na síle, tak to rozhodně zkus integrovat do svých příspěvků. Můžeš třeba vytvořit posty nebo Stories, kde ukazuješ produkty v akci a dáváte odkaz na nákup přímo tam.

Konzistentní branding je zásadní – stejný styl barev a písma napříč celým profilem pomáhá budovat rozpoznatelnost značky. Nezapomeň na hashtagy a trendy výzvy – to ti může pomoct dostat se k širšímu publiku. Takže kombinuj formáty, buď kreativní a uvidíš, co funguje nejlíp.

142 slov
1.4 minut čtení
17. 9. 2024
Blanka Pechová
Succeed.cz/Články/Sociální média pro podnikatele
Trendy v sociálních médiích, které byste měli sledovat v roce 2024Přehled aktuálních a budoucích trendů v oblasti sociálních médií, které podnikatelé potřebují znát pro úspěšnou marketingovou strategii.
1000 slov
10 minut čtení
17. 2. 2022
Tomáš Březina
Přečíst článek
Podobné otázky