Succeed.cz/Fórum/Co dělat, když mám víc úkolů než času?

Co dělat, když mám víc úkolů než času?

Čau všichni, chtěl bych se podělit o svůj problém, který mě poslední dobou dost trápí. Mám pocit, že se mi všechno hromadí a já nedokážu zvládnout všechny úkoly, které na mě čekají. Práce, studium, osobní projekty a ještě nějaký ten volný čas pro sebe. Jak to všechno udělat? Mám pocit, že čas letí rychleji a já se snažím držet krok, ale prostě to nejde. Když si sednu k seznamu úkolů, tak mě to vždycky přepadne a nevím odkud začít. Někdy mám pocit, že bych potřeboval 48 hodin denně jen abych stihl to, co je důležité. Je tu někdo, kdo má podobný problém a našel způsob, jak to zvládat? Jaké jsou vaše tipy na efektivní plánování? Jak se vyrovnáváte s tlakem a stresem z toho všeho? Zkoušel jsem různé metody jako Pomodoro techniku nebo si dělat seznamy priorit, ale pořád se cítím zahlcený. Co byste doporučili? Jak si rozvrhnout čas tak, aby člověk nevyhořel a zároveň stihl důležité úkoly? Děkuju za jakékoliv rady!

162 slov
1.6 minut čtení
22. 3. 2024
Petr Blažek

Jasně, to je fakt těžký. Mám to taky tak, že se mi úkoly hromadí a pak nevím, co dřív. Zkus si udělat pevný plán na týden dopředu. Rozděl si úkoly na malé kousky a zaměř se na jednu věc denně. Taky je dobrý si nastavit časový limit na jednotlivý úkoly, abys měl pocit, že se hýbeš kupředu. Mně hodně pomáhá si udělat seznam priorit – co je fakt důležitý, co může počkat. Určitě nebuď moc přísnej na sebe, občas je fajn vypnout a dát si pauzu. Uplatni nějaký techniky jako je time blocking – prostě si naplánuj bloky času pro konkrétní činnosti a nenech se rozptylovat. Jo a nezapomeň na relaxaci, jinak vyhoříš. Držím palce!

115 slov
1.2 minut čtení
12. 1. 2024
Jindřich Tvrdík

Zní to, že seš v dost těžký situaci. Mám podobný problém, takže pár tipů, co mi pomáhá: Zkus si udělat seznam úkolů a pak je seřadit podle priority. Nejdřív fakt důležitý věci, co musíš splnit. Pak se snaž rozdělit větší úkoly na menší kousky, aby to nevypadalo tak hrozně. A jo, Pomodoro technika je fajn, ale zkus si nastavit kratší úseky práce a mezi tím si dej pauzu. Taky jsem zjistil, že si musím vyhradit čas pro sebe – aspoň na hodinu denně, abych si odpočinul od všeho. Pokud je toho fakt moc, neboj se požádat o pomoc nebo delegovat některý úkoly. A hlavně – dej si pozor na to, abys nezapomněl na spánek a jídlo. To je základ, jinak to fakt nejde zvládnout.

124 slov
1.2 minut čtení
20. 1. 2024
Oldřich Hroch
Succeed.cz/Články/Efektivita práce
Jak prioritizovat úkoly pro maximální efektivitu?Objevte účinné metody, jak efektivně seřadit úkoly a zlepšit svou pracovní produktivitu. Naučte se, jak správně plánovat a organizovat svůj čas.
1000 slov
10 minut čtení
25. 4. 2022
Martin Kovář
Přečíst článek
Podobné otázky