Jak si uchovat kontakty po networkingové akci?
Nedávno jsem se zúčastnil jedné networkingové akce a bylo to skvělé, potkal jsem spoustu zajímavých lidí, kteří se zabývají podobnými věcmi jako já. Ale teď mám problém. Jak si mám vlastně uchovat všechny ty kontakty, co jsem získal? Mám na vizitkách jen jména a čísla, ale co dál? Jak je mám efektivně zapsat a nezapomenout na ně? Přemýšlím, jestli bych neměl použít nějakou aplikaci nebo software na správu kontaktů. Někdo mi radil, abych je hned při akci přidal do telefonu, ale nejsem si jistý, jestli to je dobrý nápad, když na to není čas a člověk si chce užít atmosféru akce. Také mě zajímá, co udělat po akci - jak je oslovit? Mám poslat e-mail s poděkováním nebo něco jiného? Hrozně se bojím, že když se s nimi nespojím hned, tak na mě zapomenou. A co když se dostanu do situace, kdy budu potřebovat jejich pomoc nebo radu? Jak se ujistit, že se s nimi spojím ve správný čas a způsob? Možná bych měl vytvořit nějaký systém pro uchování těchto kontaktů. Jak to děláte vy? Jaké máte osvědčené tipy pro uchování a správu kontaktů po takových akcích? Vaše zkušenosti by mi mohly hodně pomoci.
