Succeed.cz/Fórum/Jak najít značky pro spolupráci s novými influencery?

Jak najít značky pro spolupráci s novými influencery?

Zajímalo by mě, jak vlastně začít s hledáním značek, které by mohly mít zájem o spolupráci s novými influencery. Je to vůbec možné, když teprve začínám a nemám ještě moc sledujících? Chtěl bych vědět, zda existují nějaké konkrétní platformy nebo weby, kde se značky prezentují a hledají influencery pro své kampaně. Co třeba na sociálních sítích? Jakým způsobem bych měl oslovit tyto značky? Mám jim posílat e-maily, nebo je lepší spíše DM přes Instagram? A co když nemám žádné reference nebo zkušenosti? Je to velká překážka, nebo jsou značky ochotné dát šanci i novým tvářím? Jaké tipy a triky byste doporučili pro efektivní komunikaci se značkami? Vím, že networking je důležitý, ale jak to udělat, když zatím nemám žádnou síť kontaktů? Taky by mě zajímalo, jak zjistit, které značky by mohly být skutečně vhodné pro mou cílovou skupinu. Existují nějaké nástroje nebo techniky na analýzu toho, co by mohlo fungovat? Rád bych slyšel vaše názory a zkušenosti z praxe. Díky!

160 slov
1.6 minut čtení
27. 2. 2023
Andrea Kříčková

Najít značky pro spolupráci jako nový influencer může být těžké, ale není to nemožné. Hlavně začni na sociálních sítích – sleduj značky, které se ti líbí a které se hodí k tvému obsahu. Na Insta často značka hledá influencery přes hashtagy jako #sponzorované nebo #influencerprogram. Pak můžeš zkusit DM, to je rychlejší, ale e-mail je zase víc formální. Když nemáš reference, tak to neřeš, prostě se ukaž, že máš vášeň a kreativitu. Značky občas hledají nové tváře, hlavně pokud mají zajímavý obsah. Networking je důležité, tak se zapojuj do komunit na Facebooku nebo LinkedInu a potkej lidi v oboru. Můžeš taky používat platformy jako Upfluence nebo AspireIQ – tam se často registrují značky, co hledají influencery. Pro analýzu bys mohl použít nástroje jako HypeAuditor nebo Social Blade, abys zjistil, co by mohlo fungovat pro tvoji cílovku. Buď aktivní a neboj se zkoušet, to je klíčový!

145 slov
1.5 minut čtení
8. 10. 2023
Denisa Machačová

Hledat značky pro spolupráci, když teprve začínáš, může bejt trochu tricky, ale není to nemožný. Nejlepší je začít na sociálních sítích, jako je Instagram nebo TikTok. Tam se hodně značek prezentuje a často hledají nové influencery. Můžeš taky zkusit platformy jako je Upfluence, AspireIQ nebo Influence.co, kde se značka spojuje s influencery.

Když oslovíš značky, doporučuju začít s DM na Instagramu. Je to rychlý a víc osobní než email. I když nemáš žádné reference, nezoufej. Některé malé značky jsou otevřený spolupráci s nováčky. Zkus vytvořit zajímavý portfolio nebo alespoň pár příspěvků, co ukáže tvůj styl.

Co se týče analýzy značek pro cílovku, můžeš použít nástroje jako Google Trends nebo i analyzovat konkurenci a jejich spolupráce. Sleduj, co se líbí tvým sledujícím a co funguje v tvém oboru. Networking je důležitej, takže se neboj kontaktovat ostatní influencery a zkusit navázat vztahy. Všechno to chce čas a vytrvalost.

144 slov
1.4 minut čtení
17. 1. 2024
David Vaněk
Succeed.cz/Články/Úspěch online
Influencer marketing: Jak se stát oblíbeným tvářím značek v online prostoruPříběh jedinečného influencera, který si vybudoval osobní značku a začal úspěšně spolupracovat s předními firmami. Zjistěte, jak to dokázal a co vše o...
1000 slov
10 minut čtení
13. 1. 2020
Martin Kovář
Přečíst článek
Podobné otázky