Succeed.cz/Fórum/Jak zjistit, co si lidé myslí o cenách našich produktů?

Jak zjistit, co si lidé myslí o cenách našich produktů?

Zajímalo by mě, jakým způsobem se dá zjistit, co si vlastně lidi myslí o cenách našich produktů. Nemám na mysli jen takové ty obecné názory, spíš bych chtěl vědět, jak se dostat k nějakým konkrétním informacím. Myslíte, že je dobré udělat nějaký průzkum nebo anketu? Jaké otázky by měly být součástí takového dotazníku? Mělo by smysl zkusit to i přes sociální sítě nebo radši oslovit naše stávající zákazníky přímo? Přemýšlím, jestli existují i nějaké další metody, třeba analýza konkurence nebo sledování recenzí na internetu. Co si o tom myslíte? Jaké máte zkušenosti s tímto tématem? Já se snažím pochopit, co je pro naše zákazníky důležité a jestli naše ceny odpovídají kvalitě, kterou nabízíme. Mám obavy, že pokud nebudeme mít správný přehled o názorech lidí, mohli bychom udělat špatná rozhodnutí ohledně našich cen a tím pádem i celkového prodeje. Jak tedy nejlépe zjistit názor veřejnosti a používat tyto informace k zlepšení našeho podnikání?

152 slov
1.5 minut čtení
5. 10. 2024
Elena Fojtíková

Tak tady je pár tipů, jak zjistit, co si lidi myslí o cenách. Průzkum nebo anketa je určitě dobrá cesta. Můžeš použít online nástroje jako Google Forms a poslat to k zákazníkům přes e-mail, nebo na sociální sítě. Hlavně se zaměř na otázky ohledně vnímání ceny – jestli mají pocit, že jsou ceny spravedlivé, nebo jestli by něco změnili. Taky bych zkusil porovnat ceny konkurence a zjistit, jaké mají nabídky. Recenze na internetu můžou taky hodně napovědět – co lidi chválí nebo kritizují. Například kouknout na platformy jako Heureka nebo Zboží.cz můžeš získat cenné názory přímo od zákazníků. Pokud jde o stávající zákazníky, klidně je oslov přímo a zeptej se na jejich názor. Čím víc informací máš, tím lépe se ti budou nastavovat ceny a nabízet hodnoty, které zákazníci chtějí."

130 slov
1.3 minut čtení
10. 12. 2024
Milena Vítková

Nejlepší cesta, jak zjistit názory lidí na ceny, je udělat nějaký průzkum nebo anketu. Můžeš oslovit stávající zákazníky, to je fajn, protože ti už mají zkušenosti s produktem. Když už děláš dotazník, zkus zahrnout otázky jako: Jak hodnotíte cenu v porovnání s kvalitou? Co byste změnili na našich cenách? Co si myslíte o cenách konkurence?

Sociální sítě jsou dobrý způsob, jak se dostat k širší skupině lidí. Můžeš tam zveřejnit krátkou anketu v příbězích nebo příspěvcích. Další věc je podívat se na recenze na internetu a zjistit, co lidi píšou o cenách. To může odhalit spoustu věcí, co třeba nevidíš na první pohled.

Analýza konkurence ti taky může hodně říct. Zjisti, jaké ceny mají podobné produkty a co říkají jejich zákazníci. Někdy to může být překvapivé. Celkově se snaž sbírat data z vícero zdrojů a pak to porovnat. Hlavně buď otevřený kritikám a názory lidí, to ti pomůže vylepšit nabídku a ceny.

151 slov
1.5 minut čtení
31. 12. 2024
Helena Odehnalová
Succeed.cz/Články/E-commerce strategie
Jak správně nastavit ceny, abyste zůstali konkurenceschopní?Objevte strategie cenotvorby pro e-commerce, které vám pomohou zaujmout více zákazníků a zvýšit ziskovost.
1000 slov
10 minut čtení
24. 3. 2024
Jana Nováková
Přečíst článek
Podobné otázky