Jaké technologie pomohou zlepšit zákaznickou zkušenost v e-shopu?
Zajímalo by mě, jaké konkrétní technologie a nástroje byste doporučili pro zvýšení spokojenosti zákazníků v e-shopech. V poslední době se hodně mluví o různých inovacích, jako jsou chatboti, umělá inteligence nebo personalizace nabídek. Myslíte si, že tyto technologie skutečně přinášejí výrazné zlepšení v oblasti zákaznické zkušenosti? Jaké máte osobní zkušenosti s implementací těchto technologií? Vnímali jste pozitivní změny v chování zákazníků? Dále mě zajímá, zda existují nějaké trendy, které by mohly ovlivnit budoucnost e-shopů a jak se na ně připravit. Zvažoval jsem i možnosti jako virtuální reality nebo rozšířená realita, ale nejsem si jistý, zda to má smysl pro všechny typy e-shopů. Jaké další technologie byste viděli jako klíčové pro zlepšení zákaznického zážitku? Díky za vaše názory!