Succeed.cz/Fórum/Co dělat, když mám web, ale nikdo ho nenavštěvuje?

Co dělat, když mám web, ale nikdo ho nenavštěvuje?

Mám webovku, kterou jsem vytvořil s velkým nadšením, ale teď se cítím jako v poušti. Nikdo ji nenavštěvuje a já nevím, co s tím. Zkoušel jsem různé věci, ale prostě se mi nedaří přilákat návštěvníky. Zajímalo by mě, co bych měl udělat? Mám začít s nějakou reklamou nebo spíš optimalizovat svůj obsah pro vyhledávače? Možná bych měl být aktivnější na sociálních sítích, ale nevím, jak to udělat efektivně. Myslíte, že je lepší zaměřit se na Facebook nebo Instagram? Nebo snad LinkedIn? A co třeba blogování a pravidelný obsah? Není to už trochu zastaralé? Jak vůbec zjistím, co moje cílová skupina chce číst nebo sledovat? Připadá mi, že mám dobrý obsah, ale nikdo to nevidí. Jak se dostat k lidem a nějak je oslovit? Mám přemýšlet o spolupráci s influencery nebo jinými weby? Co všechno by mělo být součástí mojí strategie pro získání návštěvníků? Jaké jsou nejlepší způsoby, jak zvýšit návštěvnost bez toho, abych musel utrácet velké částky za reklamu? Tohle téma mi nedá spát a já už fakt nevím, co dělat.

171 slov
1.7 minut čtení
31. 1. 2024
Adéla Křížová

Zní to frustrující, když ses do toho tak ponořil a teď nikdo nechodí. Myslím, že začít s optimalizací SEO je dobrý krok. Ujisti se, že máš klíčová slova v obsahu, titulcích a popisech. Není to sice hned, ale časem to může pomoct. Co se týče sociálních sítí, tak záleží na tom, kdo je tvoje cílovka. Facebook je fajn, ale Instagram má teď hodně lidí a vizuální obsah tam funguje. LinkedIn je spíš pro profesní zaměření. Zkus se zapojit do skupin nebo fór souvisejících s tvým tématem. To ti může přivést nové návštěvníky.

Blogování není zastaralé, pokud máš co říct. Pravidelný obsah pomůže udržet lidi na stránce. Zjistit, co tvoje cílovka chce, můžeš třeba pomocí anket nebo sledováním trendů na sociálních sítích. Spolupráce s influencery může být super, ale ujisti se, že mají stejnou nebo podobnou cílovku jako ty. A hlavně buď trpělivý – budování návštěvnosti chvíli trvá.

147 slov
1.5 minut čtení
24. 10. 2023
Karel Rybář

Zní to, že jsi v těžké situaci, ale není to beznadějné. Zkus se zaměřit na SEO, aby tě lidi našli přes Google. Klíčová slova jsou důležitý, takže si zjisti, co tvá cílovka hledá. Taky zkus pravidelně přidávat obsah, blogování pořád funguje, pokud máš co říct. Co se sociálních sítí týče, záleží na tvé cílovce. Instagram je super pro vizuální věci, Facebook zas pro větší komunitu a LinkedIn by mohl fungovat, pokud jde o profesní obsah. Zkus se zapojit do skupin nebo fór souvisejících s tvým tématem. Spolupráce s influencery může být dobrá strategie, ale hledáš-li levnější cestu, snaž se navázat vztahy s jinými blogery nebo weby a dělat guest posts. Aktivita na sociálních sítích je klíčová – sdílej svůj obsah a komunikuj s lidmi. A nezapomeň sledovat analytiku na webu, abys viděl, co funguje a co ne.

137 slov
1.4 minut čtení
13. 9. 2022
Eliška Svobodová
Succeed.cz/Články/Online podnikání
Jak optimalizovat svou online přítomnost pro maximální ziskovostNávod na úpravu webových stránek a marketingových strategií, které pomohou zvýšit konverze a prodeje.
1000 slov
10 minut čtení
29. 6. 2021
Filip Procházka
Přečíst článek
Podobné otázky