Jaká je souvislost mezi emoční inteligencí a úspěchem v práci?
Zajímalo by mě, jak vlastně emoční inteligence ovlivňuje naše úspěchy v kariéře a na pracovišti. V poslední době se hodně mluví o tom, že technické dovednosti už prostě nestačí a že je důležité umět chápat a řídit své emoce, ale i emoce ostatních. Mám pocit, že lidé s vyšší emoční inteligencí dokážou lépe navazovat vztahy se svými kolegy, efektivněji komunikovat a zvládat stresové situace. Myslíte si, že to může být klíč k lepšímu výkonu v práci? Jakou roli hraje emoční inteligence při týmové spolupráci nebo vedení lidí? A co třeba z pohledu práce na dálku – může mít emoční inteligence ještě větší význam, když se potkáváme spíš online než osobně? Mám pocit, že to může být důležité i při řešení konfliktů v týmu. Jak moc je tohle všechno propojené? Je nějaký způsob, jak si zvýšit svou emoční inteligenci, aby to mělo pozitivní dopad na mou kariéru? Případně máte nějaké tipy nebo osobní zkušenosti, které byste mohli sdílet? Rád bych se dozvěděl víc o tom, jakou roli hraje emoční inteligence v moderním pracovním prostředí.