Jaké aplikace opravdu fungují pro zvýšení produktivity?
Zajímalo by mě, jaké aplikace jsou podle vás nejlepší pro zvýšení produktivity. V poslední době slyším spoustu lidí mluvit o různých nástrojích a technikách, ale upřímně, je to pro mě trochu chaotické. Potřebuji něco, co mi pomůže lépe plánovat můj čas, organizovat úkoly a možná i sledovat pokrok. Slyšel jsem o aplikacích jako Todoist nebo Trello, ale mám pocit, že jich je ještě mnohem víc. Jaké jsou vaše zkušenosti s těmito nebo jinými aplikacemi? Co vám nejvíc pomohlo v práci nebo při studiu? Jaké funkce byste doporučili hledat při výběru správné aplikace? Je důležité mít nějakou integraci s kalendářem nebo s dalšími nástroji? A co se týče mobilních verzí, máte tipy na aplikace, které fungují dobře i na telefonu? Zajímá mě také, jestli máte nějaké tipy na to, jak se udržet motivovaný při používání těchto aplikací. Často mám pocit, že začnu používat novou aplikaci na produktivitu, ale po pár týdnech mě to přestane bavit a vracím se k chaosu. Co se vám osvědčilo? Děkuji za všechny rady a tipy!