Succeed.cz/Fórum/Co všechno můžu zautomatizovat, abych měl víc času?

Co všechno můžu zautomatizovat, abych měl víc času?

Zajímalo by mě, co všechno se dá zautomatizovat v běžném životě nebo třeba v podnikání, aby mi to ušetřilo čas. Jaké nástroje používáte na automatizaci úkolů, jako je třeba plánování schůzek nebo správa e-mailů? Mám na mysli i možnosti automatizace příspěvků na sociálních sítích nebo řízení projektů. Napadá mě, že by se dalo využít něco jako chatboti pro zákaznickou podporu, ale zajímalo by mě, co jiného je dostupné. Jaké konkrétní úkoly doporučujete zautomatizovat, abych mohl věnovat více času strategickému plánování nebo rozvoji podnikání? A co třeba finanční účetnictví? Je možné to také zjednodušit a automatizovat? Jakým způsobem to děláte vy a jaké nástroje byste doporučili? Rád bych slyšel vaše zkušenosti a tipy na různé technologie a aplikace, které vám usnadnily život a práci. Děkuji!

124 slov
1.2 minut čtení
15. 12. 2023
Veronika Vrbová

No, to je dobrá otázka. Já jsem si třeba hodně ulevil s plánováním schůzek. Používám nástroje jako Calendly, co ti automaticky umožní rezervovat čas podle tvých preferencí. Na e-maily bych doporučil něco jako Boomerang nebo SaneBox, což ti pomůže s organizací a snoozingem neurgentních věcí.

Pokud jde o sociální sítě, Hootsuite nebo Buffer jsou super pro plánování příspěvků dopředu, takže nemusíš být pořád online. Co se týče projektového řízení, Trello nebo Asana mají možnosti automatizace jako opakující se úkoly a notifikace.

Chatboti pro zákaznickou podporu jsou fakt fajn a můžeš je snadno integrovat na web. Pro finance zase zvaž něco jako QuickBooks nebo Xero; ty dokážou automaticky generovat reporty a sledovat výdaje.

Celkově doporučuji začít s malými úkoly, co ti zabírají čas a postupně zkoušet víc automatizace. Uvidíš, že to fakt ulehčí den.

132 slov
1.3 minut čtení
25. 11. 2024
Elena Tvrdíková

Takže, jestli chceš víc času, máš pár možností, jak to zautomatizovat. První věc je plánování schůzek. Můžeš zkusit nástroje jako Calendly nebo Doodle, ty ti ušetří spoustu času při domlouvání termínů. Co se e-mailů týče, využij nějaké filtry a automatizace v Gmailu nebo Outlooku, aby ti to třídilo příchozí poštu.

Na sociální sítě doporučuji Buffer nebo Hootsuite, kde si naplánuješ příspěvky dopředu a pak se o to nemusíš starat. Pro zákaznickou podporu je super mít chatbota, třeba ManyChat nebo Tidio. Ušetříš tím spoustu odpovědí na stejné otázky.

Pokud jde o projektový management, tak Trello nebo Asana mají funkce pro automatizaci úkolů, což ti ulehčí organizaci práce. Finanční účetnictví můžeš zjednodušit pomocí programů jako je Fidoo nebo Pohoda, které mají funkce pro automatické párování transakcí a fakturaci. Takže jo, těch možností je fakt dost a určitě ti to může hodně ulehčit život.

141 slov
1.4 minut čtení
20. 11. 2024
Filip Pešta
Succeed.cz/Články/Pracovní produktivita
Jak digitalizace mění přístupy k efektivitě práceObjevte, jak moderní technologie a digitalizace transformují způsob, jakým pracujeme. Zjistěte, jak využít tyto nástroje pro zvýšení pracovní efektivi...
1000 slov
10 minut čtení
2. 11. 2023
Martin Kovář
Přečíst článek
Podobné otázky