Co všechno můžu zautomatizovat, abych měl víc času?
Zajímalo by mě, co všechno se dá zautomatizovat v běžném životě nebo třeba v podnikání, aby mi to ušetřilo čas. Jaké nástroje používáte na automatizaci úkolů, jako je třeba plánování schůzek nebo správa e-mailů? Mám na mysli i možnosti automatizace příspěvků na sociálních sítích nebo řízení projektů. Napadá mě, že by se dalo využít něco jako chatboti pro zákaznickou podporu, ale zajímalo by mě, co jiného je dostupné. Jaké konkrétní úkoly doporučujete zautomatizovat, abych mohl věnovat více času strategickému plánování nebo rozvoji podnikání? A co třeba finanční účetnictví? Je možné to také zjednodušit a automatizovat? Jakým způsobem to děláte vy a jaké nástroje byste doporučili? Rád bych slyšel vaše zkušenosti a tipy na různé technologie a aplikace, které vám usnadnily život a práci. Děkuji!