Succeed.cz/Fórum/Jak můžu začít vytvářet pasivní příjem už dnes?

Jak můžu začít vytvářet pasivní příjem už dnes?

Zdravím všechny, poslední dobou hodně přemýšlím o tom, jak bych mohl zvýšit své příjmy, aniž bych musel strávit každou volnou chvíli jen prací. Slyšel jsem o pasivním příjmu a o tom, jak někteří lidé dokážou vydělávat peníze, i když spí nebo tráví čas s rodinou. To zní skvěle! Jenže nevím, kde začít. Co všechno vlastně znamená pasivní příjem? Mám nějaké úspory, které bych mohl investovat, ale nevím, zda investovat do akcií, nemovitostí nebo třeba do nějakého online podnikání. Jaké jsou nejlepší cesty pro začátečníka? Mám také zájem o vytváření digitálního obsahu, ale nevím, jak to převést na peníze. Dalo by se říct, že jsem úplný nováček a mám obavy, že ztratím peníze nebo čas. Existují nějaké konkrétní tipy nebo postupy, jak bych mohl začít hned dnes? Jaké jsou nejčastější chyby, kterým bych se měl vyhnout? A co třeba affiliate marketing nebo prodej online kurzů? Kdo má s tímto zkušenosti? Jak dlouho trvá vidět nějaké výsledky a je vůbec možné dosáhnout slušného pasivního příjmu bez velkých počátečních investic? Díky za jakékoli rady a postřehy!

173 slov
1.7 minut čtení
2. 10. 2022
Zdeňka Hladíková

Pasivní příjem je super téma. Můžeš začít s pár možnostmi, co se hodí pro nováčky. Tak třeba investice do akcií nebo ETF – jsou relativně snadný a nemusíš mít moc peněz na začátek. Další varianta je koupit nemovitost, ale to chce větší částku. Zkus se podívat na crowdfundované projekty, kde investuješ menší částky do realit.

Pokud tě zajímá digitální obsah, třeba začni blogovat nebo nahrávat videa na YouTube. S affiliate marketingem můžeš propagovat produkty a dostávat provize, když někdo koupí přes tvůj odkaz. Prodej online kurzů je fajn, ale chce to čas a úsilí na vytvoření hodnotného obsahu.