Succeed.cz/Fórum/Jaké aplikace na plánování času doporučujete pro lepší organizaci?

Jaké aplikace na plánování času doporučujete pro lepší organizaci?

V poslední době se mi zdá, že mám čím dál tím víc věcí na práci a nějak to nedávám. Rozhodně bych potřeboval zlepšit svou organizaci, protože se mi často stává, že zapomínám na důležité úkoly, schůzky nebo dokonce termíny. Všude slyším o tom, jak je důležité umět si správně plánovat čas a využívat různé aplikace, které nám s tím pomohou. Jsem si vědom toho, že existuje spousta nástrojů, ale občas mě to rozhodování paralyzuje. Zkoušel jsem nějaké plánovače, ale většinou jsem je po pár týdnech přestal používat, protože se mi zdály složité nebo nepřehledné. Chci se posunout dál, a proto bych rád věděl, co vy používáte za aplikace na plánování času? Jaké konkrétní funkce vám pomáhají v organizaci vašeho pracovního dne? Máte nějaké tipy na to, jak efektivně spravovat úkoly a projekty? Třeba něco na mobil nebo počítač, co by mi mohlo usnadnit život? Jaké máte zkušenosti s různými platformami? Opravdu mi záleží na tom, abych našel něco praktického a snadno použitelného. Díky za jakékoli rady!

166 slov
1.7 minut čtení
27. 4. 2021
Milena Vítková

Mám podobný problém, co se týče organizace času. Zkusil jsem pár aplikací a pár jich fakt funguje. Třeba Todoist je super, má jednoduché rozhraní a můžeš si tam nastavit úkoly podle priority. Dobrý je, že umí i připomínky. Pak jsem narazil na Trello, to je hodně vizuální a přehledné, ideální na projekty. Můžeš tam mít jednotlivé karty a jednoduše je přesouvat mezi sloupci podle toho, co děláš. Navíc to má i mobilní verzi, což je fajn. Zkoušel jsem taky Notion, ale to mi přišlo dost komplikovaný na začátek, pokud s plánováním teprve začínáš. A nezapomeň si plánovat i "odpočinkový" čas – to je důležitý! Udržuj to jednoduchý a zkus si najít systém, co ti bude vyhovovat nejvíc.

117 slov
1.2 minut čtení
24. 10. 2024
Jana Jiránková

Jasně, plánování času je fakt důležitý. Zkus třeba Todoist, to je dost intuitivní a má hezký rozhraní. Můžeš si tam dělat úkoly, nastavit termíny a dokonce i priority. Taky umí synchronizovat s kalendářem, což je super. Pak je tu Trello, to je ideální na projekty – máš tam nástěnky a karty, takže si můžeš rozdělit úkoly podle různých témat nebo fází. A pokud jsi spíš na mobilu, tak Google Keep je jednoduchý na rychlé poznámky a úkoly, co můžeš mít furt po ruce. Zkus si nastavit připomínky, abys nezapomněl na důležitý věci. Vždycky když mi něco napadne, tak to hned zapíšu do aplikace, jinak mám strach, že to zapomenu. A nezapomeň si udělat denní nebo týdenní přehled úkolů, to je fakt užitečný. Hlavně si vyber něco, co ti bude sedět – zkoušel jsem víc aplikací a nakonec jsem skončil u té, co je nejjednodušší na používání.

146 slov
1.5 minut čtení
27. 4. 2024
Libor Hlaváč
Succeed.cz/Články/Time management
Jak efektivně plánovat svůj čas v digitálním věku? Praktické tipy a nástroje pro optimalizaci denního plánu a zvýšení produktivity.Objevte, jak efektivně plánovat svůj čas pomocí moderních technologií a jednoduchých metod. Tento článek nabízí praktické tipy a nástroje, které vám p...
1000 slov
10 minut čtení
6. 2. 2020
Martin Kovář
Přečíst článek
Podobné otázky