Succeed.cz/Fórum/Jaké nástroje použít pro automatizaci v malé firmě?

Jaké nástroje použít pro automatizaci v malé firmě?

Zajímalo by mě, jaké konkrétní nástroje byste doporučili pro automatizaci procesů v malé firmě. Mám na mysli především to, jak usnadnit každodenní činnosti a zefektivnit práci týmu. Vím, že existuje spousta softwaru, který se zaměřuje na automatizaci různých úkolů, ale jako začátečník se v tom moc nevyznám. Například bych rád věděl, jestli jsou nějaké jednoduché nástroje pro správu projektů, které by mi pomohly s plánováním a sledováním pokroku. Také mě zajímají možnosti automatizace marketingu, abychom mohli oslovit více klientů bez nutnosti trávit hodiny na sociálních sítích nebo psaním e-mailů. A co třeba účetnictví? Existují nějaké aplikace, které by usnadnily tuto oblast a pomohly nám vyhnout se chybám? Chtěl bych mít přehled o tom, co všechno je k dispozici a jaké jsou zkušenosti ostatních podnikatelů s těmito nástroji. Jaké z nich se vám osvědčily a co byste doporučili na začátek, pokud chci snížit administrativní zátěž a soustředit se více na růst firmy?

151 slov
1.5 minut čtení
13. 9. 2022
František Hlávka

Takže, pokud hledáš nástroje na automatizaci, tady je pár tipů, co se mi osvědčily. Pro správu projektů doporučuji vyzkoušet Trello nebo Asana. Jsou dost intuitivní a pomůžou ti s plánováním úkolů a sledováním pokroku. Co se týče marketingu, Mailchimp je super pro e-mailový marketing a Hootsuite ti ušetří čas se správou sociálních sítí. Můžeš si naplánovat příspěvky dopředu a mít to všechno na jednom místě. Na účetnictví bych šel do něčeho jako je Fakturoid nebo Pohoda, ty jsou přehledný a hodně firem na ně nedá dopustit. Hodně lidí říká, že jim to fakt usnadnilo život. Takže doporučuji zkusit tyhle nástroje, určitě uvidíš nějaké zlepšení v efektivitě a méně stresu s administrativou.

111 slov
1.1 minut čtení
18. 11. 2024
Rudolf Šimůnek

Pokud hledáš nástroje na automatizaci pro malou firmu, tak doporučuju pár věcí. Na správu projektů je super Trello nebo Asana. Oba jsou intuitivní a pomůžou ti s plánováním a sledováním úkolů. Pro marketing bych zkusil Mailchimp na e-mailing a Buffer na sociální sítě – ušetříš čas s plánováním postů. Co se týče účetnictví, tak vyzkoušej Fakturoid nebo Pohodu, jsou to fakt jednoduché na používání a pomůžou ti mít přehled o financích bez stresu. Všechny tyhle nástroje mají nějaký free tarif, takže si je můžeš nejdřív osahat, než se rozhodneš investovat. Hodně lidí je chválí za jejich jednoduchost a efektivitu, takže určitě stojí za vyzkoušení.

104 slov
1 minut čtení
13. 3. 2024
Vojtěch Dvořáček
Succeed.cz/Články/Podnikatelské strategie
Kdy a jak nasadit automatizaci do podnikatelských procesů?Objevte klíčové strategie a tipy pro efektivní zavádění automatizace do vašich podnikatelských procesů, abyste optimalizovali provoz a zvýšili produkt...
1000 slov
10 minut čtení
21. 6. 2022
Martin Kovář
Přečíst článek
Podobné otázky